Mijn Spuit/overige diensten.

Bied hier jou diensten aan zoals bijv. blok reviseren, uitlaat opknappen of cilinder tuning.
Gebruikersavatar
Sander
Moderator
Berichten: 4244
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 14:52
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Locatie: Vught
Contacteer:

Mijn Spuit/overige diensten.

Ongelezen bericht door Sander »

Na eventjes overna gedacht te hebben ga ik een spuitdienst beginnen. Lijkt mij dat hier wel wat vraag na is en ik denk een leuk concept te hebben. Het gaat als volgt:

We maken goede afspraken over hoe er gespoten moet worden en wat en welke prijs en welke materialen.

Je stuurt vervolgens de lak die je erop wilt hebben naar mij incl primer of iets anders als het nodig is. Puur zodat je achteraf niet krijg van ja de lak was niet goed. Dat is dan voorkomen. Ik krijg al je spullen binnen. Ik neem als voorbeeld een carter. Ik ga je carter eerst grof schuren vervolgens wat fijner tot ik het mooi genoeg vind om te spuiten. Dan ontvet ik heel het boeltje en ga ik ze even wat opwarmen vind de lak leuker. Ik spuit eerste primer erop klein laagje. laat ik half uur opdrogen ga ik met een verfbrander over heen zodat hij al lekker uithard. vervolgens nog een laag primer. wederom warm maken. dan 2 lagen lak en die maak ik ook warm. uiteindelijk laat ik het een dagje liggen op de hete verwarming zodat hij mooi uithard. dan spuur ik de spullen terug die ik over heb en de gespoten carter. Misschien dat je er nieuwe boutjes in wilt en die kan je meegezonden hebben of koop ik voor je.

alles doe ik met spuitbussen dus die u meestuurd.

Betaling:
Geschied vooraf het hele proces anders begin ik er nog niet aan. Je betaald alleen nog voor de moeite, schuurpapier en wasbenzine.

Uiteraard zorg ik dat ik een soort van 'contract' opstel in de laatste pb en die pb zal ik ook bewaren zodat daar precies alles instaat wat ik moet doen en wat jij wilt en hoe je het wilt. Ik heb geen profesionele spuitcabine maar probeer het zo stof vrij mogelijk te houden.

Wat voorbeelden:

Voor:
Afbeelding

Rechterkant is niet mooi gedaan komt toch plaatje voor. Na:
Afbeelding

Voor:

Afbeelding

Na:

Afbeelding

Wat kappen van onze brommer:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het blokje is beetje mislukt heb ik verkeerde lak voor gebruikt.

Prijzen ben ik mee bezig moet heb beetje uitzoeken maar je kunt altijd een pb sturen dan kan ik wel tot een leuk prijsje komen gok ik. Het zal niet zo heel veel zijn want het is geen prof spuitdienst.

Voor de rest kan ik ook nog wat andere zaken dus pb gerust voor als je iets anders wilt laten hebben gedaan. kan redelijk wat dingen aanpassen of iets.


mvg

Sander Goedhart
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
JavenDrD
Pro tuner
Berichten: 1959
Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 23:29
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Re: Mijn Spuit/overige diensten.

Ongelezen bericht door JavenDrD »

TIP:
Pak wat commandant en doe het op je kappen..
Wel eerst ietsje meer laagjes op de kap spuiten.
Dit zorgt voor een mooie strak effect waarbij de lak mooi naar boven komt en waardoor oneffenheden snel weg gaan.
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
hondafreak1
Beginnende tuner
Berichten: 247
Lid geworden op: ma 26 mar 2012, 22:20

Re: Mijn Spuit/overige diensten.

Ongelezen bericht door hondafreak1 »

mischien kan je beter die blokjes eerst laten stralen, want dit ziet er niet zo mooi uit, allemaal oneffenheden en sinasappelhuidjes,
ik lag uit: doek insmeren met 2 takt olie, achter je krukas drukken en krukas ronddraaien, voila je gruis ligt op je doek, derbi-ftl zet zichzelf voor schut

En dan valt de doek plotseling in je carter, kun je blokje ophalen om de doek eruit te halen
Gebruikersavatar
Pieke
Moderator
Berichten: 3137
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
Vervoersmiddel: KTM
Locatie: Hoensbroek/Den Haag

Re: Mijn Spuit/overige diensten.

Ongelezen bericht door Pieke »

Beetje zonde om een oud topic te kicken vind je niet?
spijker95
Pro tuner
Berichten: 1138
Lid geworden op: za 24 sep 2011, 09:38
Locatie: Zeist

Re: Mijn Spuit/overige diensten.

Ongelezen bericht door spijker95 »

Doe je dit niet meer? Heb namelijk nog een spuiter nodig voor mijn kappen, alleen kan niemand vinden
http://www.youtube.com/user/spijker95" onclick="window.open(this.href);return false;
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
:haai:

Airsal 80CC BLOK TEKOOP: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=60&t=13376" onclick="window.open(this.href);return false;
Jasper
Beheerder
Berichten: 6910
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Locatie: Heerewaarden
Contacteer:

Re: Mijn Spuit/overige diensten.

Ongelezen bericht door Jasper »

Graag zelf een nieuw topic openen in het nieuwe gedeelte, zodat dat ook overzichtelijk blijft zoals de bedoeling is.

//close.
Only god can judge me!!!
Afbeelding
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Gesloten