Wel 30 euro verdient in 4 uurtjes werken, voelde me voeten voor 2 uur lang niet meer, vingers waren ijsklontjes en de muts die ik ophad voelde ik nieteens meer, ellendige kak winter.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Ik ging dus wel op mn plaat met de brommer van werk. Reed gewoon in dat spoor van de auto'''s waar geen ijs lag, en opeens uit het niets gaat die scooter liggen. Ondanks dat hij 2 winter banden heeft. Naja ik reed misschien 30 km/h...maar de auto achter mij kon niet meer remmen, dus ik werd na die klap nog geramd en half overreden door de auto achter me.Reinder schreef:Met me pizza brommer vandaag bijna onderuit gegaan
Guido7o schreef:Ik ging dus wel op mn plaat met de brommer van werk. Reed gewoon in dat spoor van de auto'''s waar geen ijs lag, en opeens uit het niets gaat die scooter liggen. Ondanks dat hij 2 winter banden heeft. Naja ik reed max. 30 km/h dus die klap viel nog wel mee, scooter lag wel op mijn been...maar de auto achter mij kon niet meer remmen, dus ik werd na die klap nog geramd en half overreden door de auto achter me.Reinder schreef:Met me pizza brommer vandaag bijna onderuit gegaan
Mijn nieuwe aanwinst: Misschien gescheurde kniebanden en een boel pijn.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Beetje lullen over de geschiedenis van nederland?Dick schreef:een mondeling gs wat houd dat in?
dat is ff heel zuur...Dick schreef:Ghehe Daan...![]()
Krijg ik net een brief van verzekeringsmaatschappij, en het RDW dat ik me verzekering na drie aanmaningen niet betaal en me scooter geschorst is...
En dood leuk een boete wegens niet verzekerd rond rijden...
Ik naar het verzekeringskantoor, tja dat weet ik ook niet, ga ik uitzoeken...
Bleek bij de overstap van verzekeringsmaatschappij, het automatisch incasso omgezet te zijn naar Accepgiro...
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
is dat niet een boete van 370 euro ofso?Dick schreef:Ghehe Daan...![]()
Krijg ik net een brief van verzekeringsmaatschappij, en het RDW dat ik me verzekering na drie aanmaningen niet betaal en me scooter geschorst is...
En dood leuk een boete wegens niet verzekerd rond rijden...
Ik naar het verzekeringskantoor, tja dat weet ik ook niet, ga ik uitzoeken...
Bleek bij de overstap van verzekeringsmaatschappij, het automatisch incasso omgezet te zijn naar Accepgiro...