ik moet een verzekering af gaan sluiten voor mijn derbi maar welke verzerkerings maatschapij hebben jullie?
of weet je mischien een andere goedkope?

Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Dan mag je hem toch opdrijven? Dan steek je er een mhr 80 ofzo onder? En toch rij je legaal?royvi schreef:En waarom is dat interessant? Heb je een sloom kutding terwijl je ook een minder sloom kutding (In nederland 1e klasse, 15 pk) mag.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
klopt is idd dichtbij en dan ga ik maandag even bellen kijken wat het kostSander schreef:Heeu iemamd uit boxtel dat is dichtbij. Ik ben verzekerd bij unigarant en ia ook de goedkoopste.
Ik zou blauw kiezen maar omdat je brommer rode accenten heeft zou ik voor rood gaan.royvi schreef:
Ik heb deze helm maar ik moet een nieuwe bril.
Welke kleur spiegelglas raden jullie mij aan? Ik zit te twijfelen tussen oranje/rood en blauw. Het mooiste lijkt mij een EKS Brand bril, maar ik weet niet of deze in mijn helm past en er zijn nergens winkels in de buurt waar ik die kan proberen. Dus waarschijnlijk wordt het een Smith, daarvan weet ik zeker dat deze goed past.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!