Ja moet bij ook gedaan worden, misschien camera beelden checken als dat mogelijk is als mn velg beschadigd raakt. Anders mag die gene alles mooi dokken.
Hoop dat ik mn papieren heb.. Had ik ze laatst nog te drogen liggen op mn bureau.. Volgens mij wel
Hmm vreemd, een vriend whats appte mij erover want hij had een foto van mn brommer gemaakt omdat hij vies was maar op de foto merkte hij hij het slot op.. Maar net keek ik dus toen ik uit was en was het een stuk plastic dus ik whats appte hem erover want ik dacht dat hij een grap maakte maar hij wist van niks..
Ja al een tijdje hoor... Beetje tragisch beleid daar momenteel, alleen Ferdinand snapt een beetje hoe de toko in elkaar zit. We hebben dr meer als Pieke en hij nodig, de rest is meteen op de pik getrapt, Mathias voorop.
hoezo ben je gebanned dan van AF?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Omdat ik zei dat iemand vreemd was, met een niet nader te noemen op af godslasterlijk bijvoeglijk naamwoord ervoor. Kanttekeningen: Ik was strontlazarus, het was introductieweek, ik was strontlazarus, het was een studiegenoot van me die ook op af zat, en ohja, ik was strontlazarus.
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Morgen 4 pakketjes op de post.. Is verdomme veel verzendkosten zeg.
En na bijna een half jaar wachten me remklauwspray set verkocht voor de prijs die ik wou!
Ben wel door m'n zooi heen nu.. Van het weekend maar es m'n topic updaten.
gemonde schreef:Ben je met 2 paar schoenen al een wijf? Jij bent zeker zo iemand die maar 1 paar schoenen heeft. En die overal onder draagt. IK heb zelf denk wel 7 paar. Van sneakers tot nette schoenen tot leren laarsjes. Beetje matchen met je schoenen jonge.
Ik wist toch niet dat je je aangesproken zou voelen
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.