Ik weet niet of het al gezegd is, maar hij heeft nog 3 andere advertenties en voor elke advertentie wordt een ander 06 nummer gebruikt. Verder wens ik je veel succes!
Bedankt voor de foto's man daar heb ik zeker wat aan. Ga zo snel mogelijk verzekering contacteren en kijken of ik hun met de bewijzen zover kan krijgen dat hij in beslag wordt genomen. Dan kan ik hem misschien wel voor een prikkie overnemen. Maar goed eerst maar is zien dat we zover komen want als hij het bloknummer heeft weg geveild zal ik met de foto's verder moeten. Wordt lastig dan.
Het is natuurlijk wel minder bewijs maar ook al zou het bloknummer weg zijn geveild, wekt dit toch wel argwaan bij de verzekering want niemand met een normale legale brommer gaat dit even doen.
ey man ik lees dit nu pas ... een maat van mij koen woont in didam zal ik hem vragen om samen met mij langs te gaan ? ik wil best t bloknummer voor je checken etc... als je meewilt mag natuurlijk ... t klopt.. didams volk noemen we hier ook wel MESSENSTEKKERS!!!... ik denk dat t goed is als je hoe dan ook met meerdere er heen gaat.. en vooral een bekende uit didam
jah hebbes... ik heb dus op zijn facebook gekeken en idd... een maat van mij is gemeenschappelijke vriend ik heb t hier niet met em over o.i.d... maar als je bij hem een kop koffie wilt drinken ... kan ik koen altijd vragen om met je mee te gaan ... als hij em kent dan zal hij wss eerder opbiechten snap je... vrienden naai je niet toch ??
Oke, zal het onthouden maar nu wacht nog even af. Eerst alles op een rijtje hebben en dan zie ik hoe ik het aanpak. Bedankt in ieder geval en je hoort nog wel van me.
Hoop dat dit goed komt voor je en dat je je EIGENDOM terug krijgt!!
Succes. en ik denk dat heel het forum wel gereed staat om even langs z'n bedrijf te rijden
Welke kant je ook opgaat, De kraai vliegt altijd naar het westen
Dat hij nu van de verzekering is had je ik je al verteld, je had hem toen gelijk van je brommer af moeten trappen.
Dit moet je doen:
1. Politie inschakelen
2. Verzekering inschakelen (Ja, want hij is niet van jou! Zorg even dat je helder hebt wat er straks met die brommer gebeurt.)
3. Langsgaan bij die brommer, niet hebben over eventueel kopen. Je checkt bloknummer e.d., je maakt eventueel wat foto's. Controleert het vliegwiel even of weet ik het. Je zegt dan: "Morgen kom ik met het geld en kom ik hem ophalen." Geen prijs afspreken, want dan ben je je al schuldig aan het maken van heling. Gewoon zeggen dat je hem morgen komt ophalen, valt niks te achterhalen.
4. Zodra je onderweg naar huis bent de politie wederom inschakelen. (Als het bloknummer inderdaad overeen komt.)
5. Je komt terug met de politie.
Iemand die ik via via ken heeft het zo gedaan met een gestolen crossmotor, politie wou ook gelijk mee.
Werkt dit niet? Bel PowNews, mooi die vent afstraffen via de media.
Royvi, toen ik hem zag reed ik op de Waalbrug, die heeft aan de buitenkant de fietspaden en binnenkant is het een weg van ik geloof 3-4 banen breed. Hij reed dus aan de andere kant als ik. Stel hij kwam mij op hetzelfde fietspad tegemoet was ik met de fiets even gestopt en had hem als hij voorbij kwam even flink ervoor gegooid.
Maar wat je hebt gezegd ga ik zeker aan mijn vader doorgeven, we hadden toevallig net afgesproken om in het weekend langs te gaan. Dus dan ga ik jou stappenplan volgen.
Heeft iemand het nummer van Pownews?
Laatst gewijzigd door jony op wo 20 feb 2013, 21:44, 2 keer totaal gewijzigd.