Ot; Nieuwe spiegels op de motor, en knipperlichten pas gemaakt, nu nog even een LED knipper relais zoeken

En nieuwe bandjes die ik moet kopen

Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
juist,Mclaren schreef:Ik kan in Florida gewoon mijn rijbewijs halen, ik kan het weliswaar niet omwisselen zolang ik nederlander ben, maar ik ga hen hier gewoon halen, scheelt ook 20% op autoverzekeringen enzo.
Dat is allemaal heel fijn voor je maar als ik in een Fiat 500L moest rijden dan stak ik mezelf nog liever in de fik.Mclaren schreef:Ik kan in Florida gewoon mijn rijbewijs halen, ik kan het weliswaar niet omwisselen zolang ik nederlander ben, maar ik ga hen hier gewoon halen, scheelt ook 20% op autoverzekeringen enzo.
the skullkid schreef:Dat is allemaal heel fijn voor je maar als ik in een Fiat 500L moest rijden dan stak ik mezelf nog liever in de fik.Mclaren schreef:Ik kan in Florida gewoon mijn rijbewijs halen, ik kan het weliswaar niet omwisselen zolang ik nederlander ben, maar ik ga hen hier gewoon halen, scheelt ook 20% op autoverzekeringen enzo.
OT: Fuckbuddy
Dat is allemaal heel fijn voor je maar als ik in een Fiat 500L moest rijden dan stak ik mezelf nog liever in de fik.the skullkid schreef:Mclaren schreef:Ik kan in Florida gewoon mijn rijbewijs halen, ik kan het weliswaar niet omwisselen zolang ik nederlander ben, maar ik ga hen hier gewoon halen, scheelt ook 20% op autoverzekeringen enzo.
In België is er 1 dag waar je je theorie niet in het nederlands kan doen.Joram schreef:Inderdaad, als buitenlander kan je niet je rbw halenBoeki schreef:Je gaat daar je rijbewijzen halen met een Nederlands paspoort?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!