Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
robbin schreef:
luukxrace hier is je brommert met pro achterkantje or..
twas wel kut werk met die zadels enz.
zeg maar wat je van het resultaat vind..
wel jammer dat ik alleen een bewerkte foto van je brommer kon vinden dus vandaar dat het frame er raar uitziet
Reinder schreef:Ik wil er gerust nog aan werkenMaar het kan zijn dat het wat langer duurt aangezien ik morgen en vrijdag redelijk druk ben. Wat voorn design heb je ongeveer in gedachten? Qua beplakking zijn de mogelijkheden eindeloos en de meningen verdeeld
Ik heb 1 idee wat voor stickers ik wil, maar meer ook niet.ja beter stuur je die En verder sluit ik me bij jou aan reinder,
Je kan het er btw ook gewoon aftrekken sls zoiets hebt van " nee ik had het me anders voorgesteld "
Ik zit noch in me tentamen week en sta nog niet op slagen dus verwacht geen snelle reacties royvi, ik ga eens lekker fantaseren
wel chill dat je al beslist hebt witte kappen te nemen hierdoor valt het minder op dat het stickers zijn
is wel mooi, en valt zeker te makenderbi-dannis schreef:
is dit mooi en valt die te maken ?
( die achterkap is van een yz maar dat moet gewoon een witte derbi achterkap zijn)
kan iemand dat nog maken?
ja sorry had better moeten kijkeLuukXrace schreef: bij pagina 16 staat trouwens een originele foto van de derbi
Ik heb 1 idee wat voor stickers ik wil, maar meer ook niet.
Mijn idee is het derbi logo op mooie plekken (onderaan de radiateurkap? of die hoek van de radiateurkap, meest voorste punt dus.) Of op de zijschilden, ik weet het niet zo goed.
Ik had een idee met iets van een rustig design, niet te veel maar iets van strepen achtig. Die langzaam vervagen. Of "DERBI" in een streep, netzoals bij de Airoh Dome helmen, alleen staat daar dan Airoh in zo'n streep.
Wel zwart ofzo, niet dat bruine als het plaatje.
Maar ik vind dit lastig uit te leggen wat ik bedoel, en ik kan geen voorbeeld vinden
Hier wat materiaal:
En neem gerust de tijd ervoor hoor.
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
ik was bezig met me moeders laptop dus had ff snel van een andere pc op een usb gezet een toen naar de laptop gehold en die usb er in gedaan en vervolgens denk ik laat ik de kutzooi een beetje gaan ordenen.Bart schreef:prullemand kieken?
als je ff foto's plaatst van kappen die je er op wilt, doe ik dat wel een KEER .Michael30 schreef:
Wil iemand een x een wit SMT zijachterkap shoppen?
en een x een zwarte?
alvast bedankt
Heheh, ja dat oranje is meer bruin geworden toen.marcwernhout schreef:
kan iemand hier het oranje feller maken echt oranje zeg maar.
en eentje maken met ook dat feller oranje en 2 tone velgen oranje-zwart ?
en ook 1tje met een yasuni r2
bedankt
en dat zou jij bepalen ?Boeki schreef:Heheh, ja dat oranje is meer bruin geworden toen.marcwernhout schreef:
kan iemand hier het oranje feller maken echt oranje zeg maar
en eentje maken met ook dat feller oranje en 2 tone velgen oranje-zwart ?
en ook 1tje met een yasuni r2
bedankt![]()
Kon echt oranje niet vinden, sorry, misschien dat Robbin hem nog even aan kan passen.
No thanks.marcwernhout schreef:ja maakt niet uit hoor boeki was goede geshopt precies hoe ik het wou, alleen miss wel heel ander zicht met wat feller oranje das de echt kleur. was zelf met paint aan t kloten geweest maar was niet echt een succes
marcwernhout schreef:ja maakt niet uit hoor boeki was goede geshopt precies hoe ik het wou, alleen miss wel heel ander zicht met wat feller oranje das de echt kleur. was zelf met paint aan t kloten geweest maar was niet echt een succes