Chat topic #2

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Gebruikersavatar
Matthijs H
Schakelrijder
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 feb 2020, 01:07
Vervoersmiddel: Ford Fiesta ST Line
Opel Vivaro
Tomos
VW Golf MK 4 sold)
VW Golf MK2 (sold)
Peugeot 206 GTI 2.0 (total loss)
Derbi DRD Pro 06 (sold)
Derbi DRD LTD 07 (sold)
3x Derbi DRD Racing (sold)
2x tomos (sold)
Yamaha Aerox (sold)
Peugeot Vivacity (sold)
Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Matthijs H »

Lekker bezig Rob, dat smaakt naar meer...
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Gebruikersavatar
Matthijs H
Schakelrijder
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 feb 2020, 01:07
Vervoersmiddel: Ford Fiesta ST Line
Opel Vivaro
Tomos
VW Golf MK 4 sold)
VW Golf MK2 (sold)
Peugeot 206 GTI 2.0 (total loss)
Derbi DRD Pro 06 (sold)
Derbi DRD LTD 07 (sold)
3x Derbi DRD Racing (sold)
2x tomos (sold)
Yamaha Aerox (sold)
Peugeot Vivacity (sold)
Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Matthijs H »

Die categorie heb ik nog niet vaak gehad, thanks man! Das een goeie
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

:D blij dat ik heb kunnen bijdragen
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

stelletje koekwausen ;)
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Hoe is het nog gegaan met die in beslag name van die brommer dan?
Gebruikersavatar
Matthijs H
Schakelrijder
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 feb 2020, 01:07
Vervoersmiddel: Ford Fiesta ST Line
Opel Vivaro
Tomos
VW Golf MK 4 sold)
VW Golf MK2 (sold)
Peugeot 206 GTI 2.0 (total loss)
Derbi DRD Pro 06 (sold)
Derbi DRD LTD 07 (sold)
3x Derbi DRD Racing (sold)
2x tomos (sold)
Yamaha Aerox (sold)
Peugeot Vivacity (sold)
Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Matthijs H »

Iemand advies voor goeie sigaren?
Ben sinds deze week helemaal liefhebber geworden, heb nu de Jacob van Meer sigaren gekocht. Een goeie Glenfiddich 15 year erbij en mijn avond kan niét meer stuk..
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Sorry, van mij niet. Ben enkel van de Baco's en de Berenburg. En de SHOTJESSSSSSS.
Gebruikersavatar
Matthijs H
Schakelrijder
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 feb 2020, 01:07
Vervoersmiddel: Ford Fiesta ST Line
Opel Vivaro
Tomos
VW Golf MK 4 sold)
VW Golf MK2 (sold)
Peugeot 206 GTI 2.0 (total loss)
Derbi DRD Pro 06 (sold)
Derbi DRD LTD 07 (sold)
3x Derbi DRD Racing (sold)
2x tomos (sold)
Yamaha Aerox (sold)
Peugeot Vivacity (sold)
Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Matthijs H »

Jij wil zeker snel resultaat merken van hetgeen wat je drinkt? :P Shotjes zijn altijd leuk, zeker op feestjes. Voor jou geen bier of andere sterke drank dus?

Sigaar kan ik wel echt aanraden, op een lekkere zomeravond een half uurtje in de tuin zitten met een whisky... Ik ga over paar weken stoppen met de shag, en dan 1 of 2 sigaren in de week om toch even het 'rokersmomentje' te hebben.. Heerlijk :wub:
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Jie spoor nie..
Maar goed dat je gaat proberen te stoppen met roken.
Ik ben sinds gisteren gestopt maar rook ( vape ) nu wel zo'n elektronisch ding.
Wat niet hetzelfde is..
IK
WIL
EEN
SIGARET !!!!!!

Vroeger wel ook sigaren gerookt af en toe, zelfs van die dikke Cubanen..die zijn best pittig.
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

goeie sigaren, dan moet je eens naar een echt goeie sigarenzaak gaan (niet zo eentje die ook kranten en krasloten verkoopt, die raden altijd de sigaren aan die het meest verkocht worden en hebben verder geen idee)

mn nederlandse opa kocht zijn sigaren altijd bij hajenius in amsterdam. das nou niet bepaald om de hoek voor veel mensen maar als je er een keer in de buurt bent wel aan te raden. helaas weet ik zelf niet welke sigaren hij precies rookte, maar als tabaks/cacao inkoper voor de beurs zullen het geen boeren stinksigaren zijn geweest.

ik ben zelf paar weken terug gestopt met sigaretten, 12 euro per pakje is toch best gortig naast de standaard nadelen van roken.
nu gebruik ik snus, kleine porties bruine of witte tabak in een soort vloeitje die je onder je bovenlip steekt.
hebben ze in noorwegen en zweden in tig smaken en sterktes.
gaat ongeveer een uur mee en in een doosje van 7 euro zitten er 20.
mn favorieten op dit moment zijn epok caribbean sky, en nick&johnny americana.
de ene is kokos/ananas smaak, en de andere is kersen/kaneel/bergthee
makkelijk voor al die plaatsen waar je niet mag roken zoals openbaar vervoer en in het vliegtuig
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Oja, wtf. Ik zit er net naar te googlen. Maar dan wordt je net zoan Zoeloe als je dat onder je lip steekt
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Brommert_01 schreef: wo 28 jul 2021, 18:11 Oja, wtf. Ik zit er net naar te googlen. Maar dan wordt je net zoan Zoeloe als je dat onder je lip steekt
:lol: :lol:

Ik had er ook naar zitten kijken ja..heb misschien weer werk waar je dus niet roken kan 10 uur lang dus dat zou een mooie oplossing zijn.

En IK WIL NOG STEEDS EEN SIGGIE !!!!!
RAAAAAHHHHHH :evil: :evil:
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

nee valt reuze mee met zoeloe, ze hebben die dingen ook in verschillende afmetingen dus als je de kleine pakt zie je er niks van.
ben absoluut geen zoeloe fan dus dat is voor mij weer ideaal :twisted:
over zoeloe gesproken, blij dat die hele duckface rage ook zo langzamerhand is afgelopen...sommige meiden leken wel vissen :crazy:

ik zou op zich wel een dikke joint lusten, maar dat zit er helaas niet in, mischien volgend jaar een keer.
zo'n knoepert van een haze joint waarvan je een uur later onder de tafel wakker word en nog ligt te tollen....yihaaaa :woot:

helemaal nu, wilde wat voor de brommer op ebay kopen, word de hele handel gecancelled omdat meneer de duitser toch maar besloten heeft zn onderdelen alleen binnen de eu te verkopen terwijl hij al zn handel op internationaal heeft staan. nergens goed voor die duitsers :wall:
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
Matthijs H
Schakelrijder
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 feb 2020, 01:07
Vervoersmiddel: Ford Fiesta ST Line
Opel Vivaro
Tomos
VW Golf MK 4 sold)
VW Golf MK2 (sold)
Peugeot 206 GTI 2.0 (total loss)
Derbi DRD Pro 06 (sold)
Derbi DRD LTD 07 (sold)
3x Derbi DRD Racing (sold)
2x tomos (sold)
Yamaha Aerox (sold)
Peugeot Vivacity (sold)
Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Matthijs H »

42 schreef: wo 28 jul 2021, 14:53 Jie spoor nie..
Maar goed dat je gaat proberen te stoppen met roken.
Ik ben sinds gisteren gestopt maar rook ( vape ) nu wel zo'n elektronisch ding.
Wat niet hetzelfde is..
IK
WIL
EEN
SIGARET !!!!!!

Vroeger wel ook sigaren gerookt af en toe, zelfs van die dikke Cubanen..die zijn best pittig.
Haha ja is pittig hé.. :|
Zo'n elektrisch ding lijkt me maar niks, maar tis wel een mooie oplossing
Cubaanse sigaren zijn goeie, kun je wel een uurtje voor uittrekken volgens mij. Heb er nog niet echt veel kennis en ervaring van maar wil ook 's zo'n Cubaanse proberen. Ben vd week ff naar Goes gereden, daar hebben ze een paar tabakswinkels dus zal hem s een keer om advies vragen

@Kiris, hier is een pakje Marlboro (35 stuks) al 13,50.. Duur geintje allemaal, zeker als je per dag zo'n pakje wel op rookt.
Nu een slof uit Luxemburg, zijn pakjes van 40 stuks voor iets meer 9 euro. Scheelt best veel eigenlijk
Zo'n dikke toeter is altijd lekker, welke wiet roken jullie meestal? Amnesia is dé bom... :wub:
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Zo'n vape geval valt best mee moet ik zeggen, lekkerder dan gewoon roken eigenlijk qua smaak.
Ben vorige keer ook op die manier gestopt met tabak en heb dat 2 jaar volgehouden.
Wel even gezocht naar een lekkere juice, er zijn er een hoop die me te sjemisch smaken, ik heb er nu 1 met plantaardige glycerine en een lekker donkere kersensmaak.
Heel stuk goedkoper ook, ben een 30 eu per maand kwijt er aan tegenover 70 of 80 voor tabak.
Lastigste vind ik nog dat ik geen jointje kan doen nu maar met pijpjes aan de slag moet..is toch anders.
Welke wiet ik rook geen idee...van die groene vooral 😋 ik vraag altijd om de meest droge en let niet echt op welke naam het beestje heeft.

Wat dus wel zwaar kut is is dat onze slavenmeesters in Den Haag besloten hebben dat smaakjes in vape vloeistof van de duuvel binne en verboden worden volgend jaar..
Met als argument dat het een opstap is naar gewoon roken.
Dus het minder slechte alternatief verbied je en het echt ongezonde spul laat je ongemoeid..hoezo zit de tabakslobby daarachter...neh...
Alleen tabakssmaak mag dan nog..want dat is geen opstap naar echte tabak...die gasten zijn volledig van het padje af dus 🤪
Als ik niet meer kan zuigen ergens aan ( hou je in stelletje perverselingen, ik bedoel aan een vaper ) dan ga ik gegarandeerd weer roken want vape spul met tabakssmaak is super goor.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Of je koopt nu gewoon een hele partij in of je moet gewoon kappen met roken.

A of B
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Ben idd aardig aan het inslaan maar ook dat spul heeft een beperkte houdbaarheid, ik begreep dat het jaren goed blijft maar ik hoop nog een jaar of tien mee te gaan zelf en zo lang zal da spul niet goed blijven.
Maar goed tegen die tijd hebben we de alien invasion al gehad dus dan maakt het ook niet meer uit.
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

Matthijs H schreef: do 29 jul 2021, 07:15
Zo'n dikke toeter is altijd lekker, welke wiet roken jullie meestal? Amnesia is dé bom... :wub:

ik rookte op het laatst meestal S5. 5 gram ging er best snel doorheen dus ik kocht meestal 10-15 gram per keer.
soms nog een zak white widow, amnesia of ak-47 er bij voor de afwisseling.
'k had een fijne shop waar dat allemaal geen probleem was.
vaak is het ook maar net de vraag wat je in een shop krijgt, vele hebben er een handje van om overal maar een bepaalde naam op te plakken voor de prijs en als de leveranciers niet stabiel zijn krijg je elke keer wat anders. en bij op toeristen gerichte shops is het helemaal een ramp, dan gaat er regelmatig geurmiddelen uit voedselindustrie overheen en plakken ze er een exotische naam op. blueberry, bubblegum, chocolate en dat soort dingen.
toen ik "arm" was rookte ik hasj, maar alleen maroc, dat kostte 3x niks en toch een klein beetje effect.
in eigen kweek voor eigen gebruik (disclaimer: verboden, dont try this at home) altijd vanilla kush van barneys farm gehad, dat werkte altijd perfect maar van vanilla geen spoor te vinden/ruiken. eigenlijk niks zo leuk als iets roken wat je zelf geplant en verzorgd hebt, jammer dat het verboden is.
buiten in de volle grond word gedoogd maar als politie ze ziet ben je ze automatisch kwijt.
zodra het in een pot staat, of je gebruikt voeding dan ben je wel strafbaar.
zodra je er meer dan 30 gram van af knipt ben je juridisch gezien al een dealer.
ingewikkeld allemaal en veel mensen maken daarin denkfouten die tot teleurstelling leiden als ze uit hun huurhuisje worden gezet, of als de bank de hypotheek opzegt, of als de burgemeester graag panden op slot gooit.
hoop dat ze ooit alles legaliseren, is beter.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

42 schreef: do 29 jul 2021, 22:05 Ben idd aardig aan het inslaan maar ook dat spul heeft een beperkte houdbaarheid, ik begreep dat het jaren goed blijft maar ik hoop nog een jaar of tien mee te gaan zelf en zo lang zal da spul niet goed blijven.
Maar goed tegen die tijd hebben we de alien invasion al gehad dus dan maakt het ook niet meer uit.
kan best lang goed blijven maar dan moet je het vacuum en lichtdicht gaan verpakken.
vroeger had ik een keer van iemand een doos met legersigaretten uit de jaren 60 gekregen, die waren toen al 35 jaar oud maar die waren nog goed te roken. zonder filter en kei zwaar maarja gratis.
dus het moet kunnen :thumbup:

anders kun je altijd nog tabak zelf gaan kweken, zijn in nederland wel clubjes te vinden van mensen die dat voor hobby doen en graag hun tips en hulp delen. dan heb je pure tabak zonder rommel en kun je zelf sigaretten of sigaren gaan bouwen.
is wel een hoop werk qua goed drogen ivm schimmel en dergelijke maar het is te doen als je tijd er voor hebt.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Plaats reactie