Dat kan ook, maar heb dat af en toe ns moeten lopen (tijdens een opleiding) en dat kan me echt niet bekoren. Samen uit en samen thuis (als je een partner hebt) kan leuk zijn maar ik heb persoonlijk gewoon ook ns wat tijd voor mezelf nodig. Je bent ook op dagen/tijdstippen in de week thuis dat anderen moeten werken en je bijvoorbeeld geen vrijaf moet nemen als je wat moet gaan doen.
Ik geef wel toe dat je dan ook tijdens de weekends dat anderen thuis zijn aan de bak moet. Maar dat deert me persoonlijk niet echt zo. Enige nadeel dat ik heb is dat ik een tijd aan kartcompetities heb deelgenomen en ik al ns enkele race(weekend)s moest missen omdat ik dat weekend geen vrij kreeg. En je mag aan het einde van het seizoen wel een paar gereden reeksen in de min zetten maar als je maar net genoeg reeksen hebt gereden moet elke race goed zijn of je komt al direct een pak goede punten tekort.
Dat is eigenlijk het enige (grote)- nadeel dat ik aan het lopen van een volcontinu shiftsysteem vond. Maar ik heb er wel alle begrip voor dat met zekerheid elk weekend thuis zijn wel aanlokkelijk klinkt.
Chat topic #2
-
- Pro tuner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
- Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
- Locatie: Emst
Re: Chat topic #2
Ja, dat met eigen tijd heb je wel zeker gelijk. Tijdens mijn stage heb ik bij hetzelfde bedrijf ook avonden gewerkt, maar ik merkte wel dat ik in de ochtend altijd luier ben. Dus minder aan de dag had. Maar je kan wel normaal langs de brommerzaak als die om 5 sluit. Dus toen ik vorige week voor de laatste onderdelen kwam om de limited uit de schuur op te knappen stond ik niet voor een dichte deur, dus die kan ook een keertje afgemaakt worden.
Maar over karten gesproken, ik heb ook een andere erbij gehaald. De gti moet nog verkocht worden, maar ik heb 2 weken terug eindelijk een zeer strak Impreza wrx gevonden en ook nog eens aangeschaft na een rondje testpiloten, wauw, wat een kanon. Echt een aanrader.
Maar over karten gesproken, ik heb ook een andere erbij gehaald. De gti moet nog verkocht worden, maar ik heb 2 weken terug eindelijk een zeer strak Impreza wrx gevonden en ook nog eens aangeschaft na een rondje testpiloten, wauw, wat een kanon. Echt een aanrader.
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 256
- Lid geworden op: wo 09 feb 2022, 12:46
- Vervoersmiddel: Brommer
Re: Chat topic #2
Shiften lopen heeft zeker zijn voordelen ivm boodschappen en dergelijke.
Knappe wagen zo'n Impreza. Beetje jaloers hier want altijd wel gek geweest van dat type wagen (net zoals de Mitsu Lancer bijvoorbeeld).
Als je er zelf wat aan kan werken en je vind er eentje die nog in redelijke staat is heb je een prima wagen om op circuit wat te gaan dollen.
Alvast veel plezier van je aankoop!
Knappe wagen zo'n Impreza. Beetje jaloers hier want altijd wel gek geweest van dat type wagen (net zoals de Mitsu Lancer bijvoorbeeld).
Als je er zelf wat aan kan werken en je vind er eentje die nog in redelijke staat is heb je een prima wagen om op circuit wat te gaan dollen.
Alvast veel plezier van je aankoop!
-
- Pro tuner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
- Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
- Locatie: Emst
Re: Chat topic #2
Zo, even van de radar geweest, maar eindelijk klaar met school, pfffff.
Ja, echt een BEEST van een bak. Blok en en bak zijn 30k volledig gereviseerd door een medewerker/ex medewerker van EMS tuning. De beste met subaru's in Nederland. Staat een vierdelige serie van op YT. alles is toen aangepakt. Ook een nieuwe turbo van EMS zelf en alles van struts, barces ophanging, uitlaatsysteem etc..... Zo gek je het kan bedenken. Alleen de lak is een beetje meh. En de saaie zwarte kleur. Interieur is ook nogsteeds zeer strak. Alleen speakers, Android schermpje en de prodrive velgen moeten een nieuwe poedercoat. Maar wow. Met dit weer
genot.
Ja, echt een BEEST van een bak. Blok en en bak zijn 30k volledig gereviseerd door een medewerker/ex medewerker van EMS tuning. De beste met subaru's in Nederland. Staat een vierdelige serie van op YT. alles is toen aangepakt. Ook een nieuwe turbo van EMS zelf en alles van struts, barces ophanging, uitlaatsysteem etc..... Zo gek je het kan bedenken. Alleen de lak is een beetje meh. En de saaie zwarte kleur. Interieur is ook nogsteeds zeer strak. Alleen speakers, Android schermpje en de prodrive velgen moeten een nieuwe poedercoat. Maar wow. Met dit weer
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 256
- Lid geworden op: wo 09 feb 2022, 12:46
- Vervoersmiddel: Brommer
Re: Chat topic #2
Top! En wat de kleur betreft -> Is in het mat zwart of het échte blauw laten spuiten/wrappen geen optie? Kost natuurlijk best wel wat.
-
- Pro tuner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
- Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
- Locatie: Emst
Re: Chat topic #2
Ja. Heb al een offerte laten doen, 4,5k. Wel een hele bonk geld. Maar is het denk ik wel waard. Voor het blauw spuiten dan. Offerte voor het wrappen moet nog. Daar heb ik eventueel een mooi adresje waar ik de ramen altijd laat doen met folie
- MiKeY
- Tuner
- Berichten: 311
- Lid geworden op: di 16 nov 2010, 19:14
- Vervoersmiddel: ex: GPR Ui Replica 2000/2001
Derbi GPR Red
Derbi Senda GP(zelfbouw)
Peugeot Ludix trend
Ludix2/Blaster R-cup
DRD Evo ltd.
Kymco Agility
Gilera Fuoco 500LT
Nu: Kymco CV3 550 - Locatie: Amsterdam
Re: Chat topic #2
Nu het mooie weer eraan komt, heb ik de Gilera Fuoco 500 verkocht.
Daarvoor in de plaats is een andere motor gekomen, de Kymco CV3 550
Daarvoor in de plaats is een andere motor gekomen, de Kymco CV3 550

-=Kymco CV3 550 powered=-
________________________________
________________________________
- 42
- Pro tuner
- Berichten: 3220
- Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
- Vervoersmiddel: Aprilia RS4 50
- Gallery: https://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=24459
- Locatie: Zeeland
Re: Chat topic #2
T is weer een aparte... 
