mijn nieuwe aanwinst: de Mhr van Jasper, gemonteerd en bijna afgesteld.... hij blaast als een beest!!

napster schreef:Best een zo laag mogelijk ISO en zo kort mogelijke sluitertijd, anders krijg je veel ruis op je foto's en zijn je foto's bewogen(A)Reinder schreef:Is echt grappig om met je fototoestel te klote. Hele hoge ISO waarde, hele lange sluimertijd enso.Pieke schreef:de lucht ziet er zo helder uit, ik dacht dat het gewoon overdag was ofzo en dan een beetje donkerder gemaakt door wat instellingen.
Mijn moeder bood me een hele foto cursus aan die zei betaalde omdat ik in amerika zulke 'prachtige' foto's had gemaakt. Foto's maken vind ik wel leuk, maar om daarvoor nou al die tijd erin te steken, me werk, me sport enzo ervoor op te geven, nehMiss nog keertje na studententijd.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Klote, ik wil ook een MHR.Dick schreef:idd dikke foto ONNO! zou je instellingen is willen zeggen???
mijn nieuwe aanwinst: de Mhr van Jasper, gemonteerd en bijna afgesteld.... hij blaast als een beest!!
GelukkigDick schreef:idd dikke foto ONNO! zou je instellingen is willen zeggen???
Haha, mooi dat je er blij mee bentDick schreef:hahah dank j wel joh: ding loopt vet bruut: net dikke golf bij stoplicht er uit getrokken!!!![]()
![]()
komt wel filmpje als ik tijd heb... Druk en zo..
hahaha kopenBoeki schreef:Klote, ik wil ook een MHR.Dick schreef:idd dikke foto ONNO! zou je instellingen is willen zeggen???
hoeveel heb jou brommert gelopen??? ding is echt nog heel netjesKeijenborg schreef:
Nieuw zwart voorspatbord en spiegel aan stuur
en helemaaal schoon
Haha, ik denk dat ik beter een tweede MHR kan zoeken, die Jasper erbij maakt niet zoveel uit.Dick schreef:hahaha kopenBoeki schreef:Klote, ik wil ook een MHR.Dick schreef:idd dikke foto ONNO! zou je instellingen is willen zeggen???
mijn nieuwe aanwinst: de Mhr van Jasper, gemonteerd en bijna afgesteld.... hij blaast als een beest!!moet je een tweede Jasper zoeken.... met een Mhr..
haha hier nog een die het af gaat kijkeBoeki schreef:Haha, ik denk dat ik beter een tweede MHR kan zoeken, die Jasper erbij maakt niet zoveel uit.Dick schreef:hahaha kopenBoeki schreef: Klote, ik wil ook een MHR.moet je een tweede Jasper zoeken.... met een Mhr..
Enne, voordat jullie Keijenborg allemaal geweldig vinden vanwege z'n spiegel, dat heeft ie beetje van mij afgekeken, dus alle eer behoort mij toe.![]()
![]()