dat is nog eens een chill baantje, en ook altijd gratis kaartjes

ja ik weet t, was dicht gegooid voordat we iets af hebben kunnen spreken.Han schreef:dat hoort er allemaal bij ja volgensmij.Joenne88 schreef:ben jij diezelfde Han van DC ? die in deurne woont ?
ja de groentehof hoort bij de v rijsingen groep (of iets wat erop lijkt) misschien dat het daarmee verwant is ?
Maar dat ben ik ja. Ik zag dat je al een koplamp had. Op het oude dc stond je nummer enzo,
Als je klaar ben mag je bij ons komen werken, we hebben nog een 1e monteur nodig bij Porsche.Rens schreef:Motorfietsmonteur 5 dagen werken 1 dag na school voor 1e monteur.
bij welke teler werk jij dan? ik kom ook uit de buurt van hoeven dus mssn ken ik het welAlexSenda schreef:Tomatenplukker.
helaas wel jaBoeki schreef:Oei...marcwernhout schreef:zou wel willen na 10 weken thuis word je het wel beuOngeluk gehad?
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Aah, dat is klote!marcwernhout schreef:helaas wel jaBoeki schreef:Oei...marcwernhout schreef:zou wel willen na 10 weken thuis word je het wel beuOngeluk gehad?
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
Aah, dat is klote![/quote]marcwernhout schreef:helaas wel jaBoeki schreef:Oei...marcwernhout schreef:zou wel willen na 10 weken thuis word je het wel beuOngeluk gehad?
alpuro?Bart schreef:Werk in de vakanties en op zaterdagen bij een bedrijf dat onderhoud en aanleg doet van automatische voedersystemen voor kalveren. Soms 2 uur of langer in de auto zitten voor op karwei te gaan, dus dan heb ik het zeker niet slecht
P&MHan schreef:alpuro?Bart schreef:Werk in de vakanties en op zaterdagen bij een bedrijf dat onderhoud en aanleg doet van automatische voedersystemen voor kalveren. Soms 2 uur of langer in de auto zitten voor op karwei te gaan, dus dan heb ik het zeker niet slecht
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.