
http://www.servicehonda.com" onclick="window.open(this.href);return false; dat is een deel van Honda geloof ik die nieuwe tweetakt blokken in nieuwe frames lepelt.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Fabrieksaf worden er wel cr500AF's geleverd ja. Bij een crf450 frame moet er in de onderste framebuizen gezaagd worden. Bestaan wel kant en klare bloksteunen voor die je er op kunt lassen. Bij andere frames heb ik geen idee, toevallig is er nu iemand die een cr500 blok in een TM450 lepelt, en dat schijnt wel zonder snijden te kunnen gebeuren, wordt echt een prachtmachineroyvi schreef:Volgens mij past het bij de CRF frames wel zonder het frame door te slijpen, maar dat weet ik niet zeker. Het was met de cr250 frames gekloot dacht ik. Maar toch, ik vind dat een CR5 blok in een Honda frame moet
http://www.servicehonda.com" onclick="window.open(this.href);return false; dat is een deel van Honda geloof ik die nieuwe tweetakt blokken in nieuwe frames lepelt.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
die kleurRikkert schreef:Ik vind zon 250 2takt prachtig klinken!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a_HtDCrk_1o[/youtube]
Ken er uren naar luisteren
Waarom blok eruit?? Zie het nut niet zo van zulk precies schoonmaakwerk, na een training is die weer goorroyvi schreef:Ik ga maar eens stoppies oefenen![]()
Hij staat er nu al een tijdje zo bij, ik heb nooit eens een middagje om er even lekker aan te sleutelen. Heb altijd maar een paar uurtjes, dan schiet het niet op he.
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Dan stinkt het weer zo naar benzine...derbi crd schreef:Zag hm al liggenvind het ook maar klotewerk om die gaskabel weer op zn plek te krijgen. Anders moet je hm even laten hangen in een bakje benzine met de vlotterbak open en sproeiers eruit.
Heb de motor weer in hetzelfde uiterlijk als ik hm kocht. Na de wintertrainigen komen er nieuwe kappen en een zadel opOok past de Alpinestars neck brace prima icm de bodyprotector nadat ik het aangepast had
Witte zadel word super goor ja. gewoon bruin na een training. Maar even met dasty erover en het spoelt er zo afroyvi schreef:
Dan stinkt het weer zo naar benzine...![]()
![]()
Zo kan het ook, als ik hem afspuit ff de carburateur eraf halen.
Of als ik superlui ben ff twee plasticzakjes met tywraps erom heen.![]()
Voorspatbord ziet er stukken beter uit.Is dat witte van het zadel moeilijk schoon/netjes te houden? (Volgens mij heb ik dit al eens gevraagd maar ik heb het antwoord niet onthouden.
)
Wat heb je trouwens aangepast aan de bodyprotector?
Ik heb zo'n vest, ik zit ook te denken aan een neckbrace maar dan moet ik ook een compleet andere bodyprotector. Ik vind dit vest namelijk wel fijn, alles erop en der aan (behalve nekbrace dan) en ik kan geen niergordel ofzo vergeten, die zit er namelijk aanvast.