Nou, ik ben een Nederlander, maar ik weet ook niet wat het isthe skullkid schreef:Wat is een begeleiderspas? Ben een belg. Als je geslaagd bent op je examen moet je toch gewoon je rijbewijs aanvragen en gas derop?

Nou, ik ben een Nederlander, maar ik weet ook niet wat het isthe skullkid schreef:Wat is een begeleiderspas? Ben een belg. Als je geslaagd bent op je examen moet je toch gewoon je rijbewijs aanvragen en gas derop?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Dat is voor autistische autobestuurders.DaanS schreef:Nou, ik ben een Nederlander, maar ik weet ook niet wat het isthe skullkid schreef:Wat is een begeleiderspas? Ben een belg. Als je geslaagd bent op je examen moet je toch gewoon je rijbewijs aanvragen en gas derop?
Dit inderdaad, mag tot me 18e met een begeleider naast me rijden, die begeleider moet minimaal 10 (volgens mij) jaar zn rijbewijs hebben en mag nooit erge verkeersovertredingen hebben gemaakt. Na je 18e vervalt deze gelijk en mag je gelijk zelf rijden. Om nieuwe bestuurders gelijk ervaring aan te leren zegmaar, aangezien je nooit met je vader/moeder/zus/oom gaat scheuren zegmaar. Ik ga mn vader moeder zus en zus opgeven, maar waarschijnlijk toch zelf nooit rijden met hun. Alles in de omgeving de ik op me brommer en als ik keertje naar mn opa ga ofzo dan rij ik wel. Mn vader gaat dan naast me gewoon tukken ofzo en dan maak ik hem wel wakker wanneer ik word aangehoudenBoeki schreef:Dat is voor autistische autobestuurders.DaanS schreef:Nou, ik ben een Nederlander, maar ik weet ook niet wat het isthe skullkid schreef:Wat is een begeleiderspas? Ben een belg. Als je geslaagd bent op je examen moet je toch gewoon je rijbewijs aanvragen en gas derop?
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Past er een DRD 2007 of 2008 in jouw frame van je evo?jony schreef:Was het die Orion?
Jawel, moet ik ff updatenJon schreef:En je had nog niet eens een gallery aangemaakt
Had ie tegen mij gok ik zo lolDaanS schreef:Jawel, moet ik ff updatenJon schreef:En je had nog niet eens een gallery aangemaakt
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
OwRikkert schreef:Had ie tegen mij gok ik zo lolDaanS schreef:Jawel, moet ik ff updatenJon schreef:En je had nog niet eens een gallery aangemaakt
Ja, wel kut. Was inderdaad die Orion, Jony. Maarja, we wachten af wat er uit die varkensstal komt rollen, dan bespreken we met zn ouders de schade, en wat/wat vergoed word.