Boeki schreef:Jasperrr91 schreef:Nee en dat ding komt niet eens fatsoenlijk los van de grond, dus vermogen om 130 te gaan heeft die echt niet.
En mijn hebo blok gaat ook over de 130, vorige eigenaar heeft er 142 mee gehaald op de teller van een audi a4.
Echter ligt dat blok nu helemaal uit elkaar, en word nog rapper

.
Probeer ook maar is de sprinter van manlong voorbij te blazen, allebij trouwens. Zowel die drd pro als die gpr van hem, knappe jonge als je dat voor elkaar krijgt
Ook blaast die p2r van nsrracer ook wel hard met die hebo manston van hem gok ik zo.
Conclusie, er zijn meer snelle Derbi's op het forum dan we denken.
Die WP Pata komt echt wel van de grond trouwens hoor, is wel te zien op film.
Alles krijg je los van de grond als je een beetje met je koppeling gaat kloten, als ie het op vermogen doet gaat ie het eerste stukje langzaam omhoog en als ie hoger komt steeds sneller. vliegt ie van de grond dan is daar niks speciaals aan.
Verder is het snelste ding wat ik ooit gezien heb nog wel die getunde 7t van een maatje van me hier uit het dorp, dat ding ging niet normaal hard en hij reed met 12-53 dus als je volgas weg reed moest je tot z'n 3 moeite doen om niet achterover te gaan.
Of dat ding van henkie, zet ff een tijd neer van 6 seconden, top van 136, alles op 150 meter.
Mja, dat is een zelfbouw scooter die binnenkort nos krijgt en dus nog harder zal gaan.