Bougie heb ik nog niet gekeken, doe ik straks. Ik ben nu nog bezig met algebra en kutwoordjes.

Super! Bedankt voor de duidelijke uitlegroyvi schreef:DaanS schreef:derbi crd schreef: Ik heb een Thor pak, zit goed en niet duur. Kwaliteit is ook goed want gaat nu al een poosje mee met de nodige crashes.
Laarzen heb ik van Rino, zit ook goed en zijn ook niet duur. Ik heb een bodyprotector van Fox, is een heel vest. Goede bescherming overal alleen jammer dat er geen leatt o.i.d. bij kan. Dus dat verander ik binnenkort waarschijnlijk. Bij dat vest zit ook een niergordel, en dat is toch echt wel een must. Ik heb dan nog kniekappen, zijn van die lange dingen die ook nog over je schenen zitten. Is ook echt wel aan te raden.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Als je transparante slangen hebt zou je idd luchtbellen moeten zien.royvi schreef:Waar was hij lek dan? Binnen in het systeem? Maar dan zou ik luchtbellen in de olieslangen moeten zien denk ik?
En luchtschroef is niet losgetrilt.
Nouja weet niet of ík het moet betalen, want me ouders willen toch wel dat ik veilig benroyvi schreef:Als je het te duur vind kan je ook altijd voor gebruikte crosskleding gaan, hebben heel veel dealers wel liggen. En vooral bij protectie helemaal niet gek.
heb je een benzine filterroyvi schreef:Als je het te duur vind kan je ook altijd voor gebruikte crosskleding gaan, hebben heel veel dealers wel liggen. En vooral bij protectie helemaal niet gek.
Mijn tip; Maak veel mooie filmpjes, en upload ze hier meteensendapower schreef:jongs k heb een vraagje...
k ga t weekend van 29 juni naar de ardennen...
daar ga k rondrijden met de kreidler samen met me vader en een hele grote groep.
nu wil ik graag een hero gopro hd 2 kopen...
iemand nog tips?
tus niet zo'n goedkoop ding dus:P
Uhhmm kopen? Je zal er geen spijt van hebben dat sowieso.sendapower schreef:jongs k heb een vraagje...
k ga t weekend van 29 juni naar de ardennen...
daar ga k rondrijden met de kreidler samen met me vader en een hele grote groep.
nu wil ik graag een hero gopro hd 2 kopen...
iemand nog tips?
tus niet zo'n goedkoop ding dus:P
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Ik heb inderdaad transparante slangen, en ik zie geen luchtbelletjes.derbi crd schreef:Als je transparante slangen hebt zou je idd luchtbellen moeten zien.royvi schreef:Waar was hij lek dan? Binnen in het systeem? Maar dan zou ik luchtbellen in de olieslangen moeten zien denk ik?
En luchtschroef is niet losgetrilt.
Heb ik niet.Le derbi schreef:royvi schreef:Als je het te duur vind kan je ook altijd voor gebruikte crosskleding gaan, hebben heel veel dealers wel liggen. En vooral bij protectie helemaal niet gek.
heb je een benzine filter![]()
zo ja trek hem er maar uit en probeer het nog is
Met 16GB kom je een heel eind, Wel een goede kopen, gewoon een Sandisk klasse 10. Kost wel €50 ofzo maar je doet er heel lang mee en je kan hem bijv ook in je normale camera gebruiken oid.sendapower schreef:hoe zit dat met die geheugenkaarten???
met hoeveel gb zou je een tijdje kunnen filmen...
iemand miss een idee?
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.