ik kan men vinger er een second of 2 ophouden
jah dat heb ik wel... ong al na 5 kmDaan22 schreef:is het bij jullie ook dat jullie cilinder zodanig heet word dat je je hand er niet op kunt houden?
oksendapower schreef:jah dat heb ik wel... ong al na 5 kmDaan22 schreef:is het bij jullie ook dat jullie cilinder zodanig heet word dat je je hand er niet op kunt houden?
maarja bij mij is t kicken en vol gas...
maar moet je nagaan als bij de verbranding t al dik 900 graden word...
dan word die aan de buitenkant ook wel goed warm hoor..
Ze zagen ons nog wel lopen met dat ding van de achterkant maar volgens mij had hij daar wel een goede smoes voorDick schreef:En de politie heeft die brommer niet gezien, want jullie hadden hem al naar school gebracht?
Dat is wel verdacht hea...
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Jon schreef:ik wil misschien een spiegelreflex camera kopen, maar is de canon eos 1100d een beetje een goede camera voor een beginner?
of kan ik beter een goede digitale camera kopen?
Ja! Maar een vriend van me heeft vandaag een ongelukje gehad met z'n brommer en het was niet zijn schuld. Maar als ik zoiets zou hebben ronder heb ik wel een groot probleem. Dus m'n bankrekening moet er toch maar aan gaan geloven denk ik :p.Jon schreef:was je van plan om de hele tijd zonder rbw te rijden dan?
en hoe oud ben je nu?