Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
De zoon's van m'n baas gingen daar heenReinder schreef:Ja best case scenario haha! Van mij mag hij zich helemaal dood rijden, zolang andere (in dit geval Jony) er geen last van hebben, dus ook niet frontaal op een andere auto ofzo maar gewoon een degelijk muurtje of een misplaatst boompje..
Overigens, vandaag nog mensen naar de auto cross in Loenen geweest? Stond 1 andere derbi (Xtreme onderlangse (yasuni) uitlaat.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Nee inderdaad. Komen we aan na een hele dag in de auto, begint het vol te regenenDennis H schreef:voor het mooie weer had je niet hoeven gaan
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Ach, dan moet ze maar niet struikelenDennis H schreef:mm das minder van je oma
maarja als je maar een leuke vakantie hebt gehad eh
whahah maat reactiePieke schreef:haha jij hebt een dikke oma :')
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen
Pieke schreef:haha jij hebt een dikke oma :')