Venlonaer schreef:Lekker geld toch Frank?
Ik ook nog niet, morgen begin toetsweek mja ik red t alweer niet en ik wil niet voor de 2de keer doubleren.
Dus eigenlijk al vakantie
Dan maar 5 havo en HTS ipv vwo en geneeskunde
Nog altijd frenk voor jou
En ja lekker geld, alleen jammer dat het straks in 11 dagen weer allemaal weg is haha
Boeiend. Geld moet rollen. Waar geef je het dan aan uit? Vakantie zeker
En ja, mijn ogen zijn ook niet goed meer
DerbiMeisje schreef:
Venlonaer schreef:Luie vent je ma, het lukt gewoon niet met mn add
Slechte basis gelegd omdat ik nooit bedacht had dat ik dat had en nu krijg ik alleen maar matige punten
Lekker qq'en
V5 is echt kutjaar. zeker als V4 is verwaarloosd
Klopt, V4 had ik nog nét gehaald. Die had ik weer verneukt omdat ik in een rolstoel terechtkwam na een ongeluk op 3 augustus 2011.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Geen voorrang gekregen van een auto toen ik op m'n brommer reed. Enkel geplet tussen m'n frame en de bumper van de auto.
3 maanden rolstoel, 3 maanden krukken
Rolstoel was wel leuk
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Venlonaer schreef:Lekker geld toch Frank?
Ik ook nog niet, morgen begin toetsweek mja ik red t alweer niet en ik wil niet voor de 2de keer doubleren.
Dus eigenlijk al vakantie
Dan maar 5 havo en HTS ipv vwo en geneeskunde
Venlonaer schreef:Boeiend. Geld moet rollen. Waar geef je het dan aan uit? Vakantie zeker
En ja, mijn ogen zijn ook niet goed meer
DerbiMeisje schreef:
Venlonaer schreef:Luie vent je ma, het lukt gewoon niet met mn add
Slechte basis gelegd omdat ik nooit bedacht had dat ik dat had en nu krijg ik alleen maar matige punten
Lekker qq'en
V5 is echt kutjaar. zeker als V4 is verwaarloosd
Klopt, V4 had ik nog nét gehaald. Die had ik weer verneukt omdat ik in een rolstoel terechtkwam na een ongeluk op 3 augustus 2011.
Haha ja man, vakantie. En moet ook me rijbewijs nog terugbetalen dus ben nog wel ff aan t werk
Natuurlijk gaat er veel tijd aan poetsen naar mijn brommer... wat hopelijk een beetje te zien valt! Poetsen zit nou eenmaal in de genen van de vrouw hè! En ben niet zo bang voor vieze handjes
Venlonaer schreef:Geen voorrang gekregen van een auto toen ik op m'n brommer reed. Enkel geplet tussen m'n frame en de bumper van de auto.
3 maanden rolstoel, 3 maanden krukken
Rolstoel was wel leuk
Natuurlijk gaat er veel tijd aan poetsen naar mijn brommer... wat hopelijk een beetje te zien valt! Poetsen zit nou eenmaal in de genen van de vrouw hè! En ben niet zo bang voor vieze handjes