sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Laat me raden, je moeder gebruikt internet explorer?Daan22 schreef:veilige modus werkt
spijker95 schreef:Heerlijk strak
royvi schreef:Waarschijnlijk ziet het er ongeveer zo uit:HardWithStyle schreef:Foto?
royvi schreef:Waarschijnlijk ziet het er ongeveer zo uit:HardWithStyle schreef:Foto?
Zo zag de doos er idd uitHardWithStyle schreef:
Bedoelde meer foto's van wat er in het pakketje zit..
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Oh, sorry dat ik de vraag verkeerd had begrepen.HardWithStyle schreef:royvi schreef:Waarschijnlijk ziet het er ongeveer zo uit:HardWithStyle schreef:Foto?
Bedoelde meer foto's van wat er in het pakketje zit..
royvi schreef:
Oh, sorry dat ik de vraag verkeerd had begrepen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
ot;DaanS schreef:![]()
OT: weer een geweldige schooldag gehad vandaag.
Wat en waar? eBay?royvi schreef:!
OT:
- Radiateurbeschermers die niet meer gemaakt worden, beste van het beste, handgemaakt.
- 28,6mm stuur met dwarsbalkgeval en gratis donuts of hoe die dingen ook heten voor om je handvat.
- Stuurraisers, je m'n stuur was wat laag voor m'n 1,95m.![]()
- Handvatten
- €150,- armer.
Gemaakt door een man in België, ze zijn niet massive. Tegenwoordig zijn ze allemaal uit plaatstaal, deze zijn handgemaakt en werden vroeger geïmporteerd door Hofstede.derbi crd schreef:Welke radbeschermers? M'n broertje heeft ook van die massive dingen op z'n cr, lijkt degelijk spul maar staat geen merknaam op.
Ook voor de 2e keer maar nieuwe wiellagers gekocht omdat er weer een uitlicht achter. Moet nodig nieuwe asgeleiders kopen![]()
Nee, niet van Ebay. Gewoon bij de crosszaak waar ik vaak kom, kun je altijd mooie prijsjes maken.Venlonaer schreef: Wat en waar? eBay?