OT: Stufi

Lul, hahaha.royvi schreef:Wat lees ik hier nou Stufi?
OT: Tegemoetkoming scholier.
Dat meen je niet?!jony schreef:Studiefinanciering. Maar dan een blitse afkorting, Stufi.
fu, gratis geldroyvi schreef:Wat lees ik hier nou Stufi?
OT: Tegemoetkoming scholier.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
uhm, nee.drunken org schreef:studiefinanciering moet je binnenkort terug betalen he![]()
vanaf volgend school jaar gaat het automatisch omgezet worden naar een lening
( heeft de advocaat van mijn vader aan mij verteld )
dus ik ga straks paar maandjes beuren en dan stoppen
vanaf volgende maand moet ik ook zorgverzekering betalenCooltruck schreef:stufi
dat ik gelijk weer naar verzekering kan doen -.- of ik ff 256 euro wil betalenvorige week ook al 350 moeten betalen gek
tegenwoordig komt een scheiding niet meer terecht zonder advocaatbuschpresident schreef:uhm, nee.drunken org schreef:studiefinanciering moet je binnenkort terug betalen he![]()
wat heeft jou vader gedaan dan dat ie een advocaat heeft?
Wat, stoppen met je opleiding? Want dan moet je alsnog de stufi terugbetalen als je geen nieuwe opleiding gaat doen.drunken org schreef:studiefinanciering moet je binnenkort terug betalen he![]()
nee met de financieringroyvi schreef:Wat, stoppen met je opleiding? Want dan moet je alsnog de stufi terugbetalen als je geen nieuwe opleiding gaat doen.drunken org schreef:studiefinanciering moet je binnenkort terug betalen he![]()
Ik moet alleen zorgen dat ik slaag dit jaar en ingeloot wordt, dan heb ik nog gewoon tijdens m'n studie stufi.
dat zou alleen maar beter zijnbuschpresident schreef:300 per uur wtf haha. moskowitz in da house
Maar over die stufi, dat is niet juist. 300 per uur betalen en nog steeds verkeerde informatie verschaffen:')
sociaal leenstelsel geldt alleen voor iedereen die in 2014 begint met een vervolgopleiding. Iedereen die dit jaar begint (en natuurlijk het jaar haalt) of al bezig is blijft zijn stufi behouden tot hij/zij stopt met desbetreffende opleiding