Btw, autorijbewijs gehaald

OEF SICK!!! hoeveel cc heeft zoietsRallyking schreef:
Nomnom!
1290 volgens mijBeunhaas321 schreef:Wat voor 'n blok ligt daarin? 1000CC?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Jij bent de meest random persoon die ik ken, en ik ken je niet eens :')Venlonaer schreef:Zin in currybroodjes
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
blackidentity schreef:Jij bent de meest random persoon die ik ken, en ik ken je niet eens :')Venlonaer schreef:Zin in currybroodjes
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Nee currybroodjes helpen bij het "stollingsproces".Venlonaer schreef:Ja da gaat nie, zit hier opgesloten in mijn kamer in quarantaine omdat ik een of andere darmaids heb en de toilet 't slachtoffer is geweest de afgelopen 2 dagen..
HAHAHAHAHARuben schreef:Poepseqs
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Zei ook alleen dat ik zin hadroyvi schreef:Nee currybroodjes helpen bij het "stollingsproces".Venlonaer schreef:Ja da gaat nie, zit hier opgesloten in mijn kamer in quarantaine omdat ik een of andere darmaids heb en de toilet 't slachtoffer is geweest de afgelopen 2 dagen..