Not badJasper schreef:Ik weet niet hoe ze eruit ziet, dus weet niet of dat wel zo positief is

Haha kut Kris

Not badJasper schreef:Ik weet niet hoe ze eruit ziet, dus weet niet of dat wel zo positief is
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Eerst zat je nog van KTM dit dat en nu heb je geen geld.Cooltruck schreef:pff is nog best lastig een leuke en mooie (model) cheap-ass motor te vinden xdlastig als je niet ze veel geld hebt
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
SMC allesRallyking schreef:Eerst zat je nog van KTM dit dat en nu heb je geen geld.Cooltruck schreef:pff is nog best lastig een leuke en mooie (model) cheap-ass motor te vinden xdlastig als je niet ze veel geld hebt
Loser
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
haters gonna hate....Rallyking schreef:Eerst zat je nog van KTM dit dat en nu heb je geen geld.Cooltruck schreef:pff is nog best lastig een leuke en mooie (model) cheap-ass motor te vinden xdlastig als je niet ze veel geld hebt
Loser
Budget ligt nu rond de 600 euroroyvi schreef:Pff wat ben ik slecht![]()
Maar als je een goedkope motor wil koop dan een XR ofzo. Wat is trouwens je budget?
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Hahah, ja ik moet ook maar eens werk gaan zoeken, zou iets beter uitkomen in de financiën, kan ik tenminste ook iets leukers kopen, alhoewel een CX500c helemaal niet zo lelijk, is dikkuh v-twinVenlonaer schreef:600 euro?
Dacht dat ik krap zat met 1500
Doe eens MVT kopen, zo krap zit je toch niet.Venlonaer schreef:600 euro?
Dacht dat ik krap zat met 1500
spijker95 schreef:Heerlijk strak
HAHAHAHA €600Cooltruck schreef:haters gonna hate....Rallyking schreef:Eerst zat je nog van KTM dit dat en nu heb je geen geld.Cooltruck schreef:pff is nog best lastig een leuke en mooie (model) cheap-ass motor te vinden xdlastig als je niet ze veel geld hebt
Losermaar als ik heb gezegt (wat ik eigenlijk betwijfel) dat ik een ktm smc ging kopen, dus heb ik dit verkeerd geformuleerd, dat is mijn plan voor als ik uit de 35kw periode ben (alhoewel dit eerst wel het plan was, maarja het financiele plaatje werkt de laatste tijd niet meer zo mee). Eerst maar eens een cheap-ass motor waar ik me meer kan vermaken, en als ik omdonder (wat iedereen overkomt) het geen klap uitmaakt
Budget ligt nu rond de 600 euroroyvi schreef:Pff wat ben ik slecht![]()
Maar als je een goedkope motor wil koop dan een XR ofzo. Wat is trouwens je budget?, ook omdat ik nog 2 brommers en een scooter heb staan en nog complete motorpak+helm moet aanschaffen ^^ Het idee is dus om een Honda CX500c aanteschaffen, maar die zijn best lastig om te krijgen (een goede dan ^^)
Niet zeker of sacrastisch of serieusRallyking schreef:
HAHAHAHA €600
Van je ouders?Cooltruck schreef:Niet zeker of sacrastisch of serieusRallyking schreef:
HAHAHAHA €600
maar, nee ga niet haten of opscheppen ofsow, maar heb al wel een dikke auto voor de deur staan, en het is dus nu tijd voor een motor, en ja heb niet zo veel geld er meer voor, maar waarom veel geld neer leggen voor een beginners motor, als je toch weer dat je onderuit kan gaan, of schade kan gaan rijden? Kan ook wel voor 1500 euro een motor kopen, maar dan moet ik voor weinig een motorpak kopen, geef liever meer geld uit aan bescherming dan aan een mooiere motor
Am I right or what
Auto? nahaah, not anymoreRallyking schreef:Van je ouders?Cooltruck schreef:Niet zeker of sacrastisch of serieusRallyking schreef:
HAHAHAHA €600
maar, nee ga niet haten of opscheppen ofsow, maar heb al wel een dikke auto voor de deur staan, en het is dus nu tijd voor een motor, en ja heb niet zo veel geld er meer voor, maar waarom veel geld neer leggen voor een beginners motor, als je toch weer dat je onderuit kan gaan, of schade kan gaan rijden? Kan ook wel voor 1500 euro een motor kopen, maar dan moet ik voor weinig een motorpak kopen, geef liever meer geld uit aan bescherming dan aan een mooiere motor
Am I right or what
Ik heb ook een hoop spullen, auto, sprinter, circuit brommer, tractor, nog een brommer, etc en ik koop toch ook geen motor van 500 euro.Cooltruck schreef:Niet zeker of sacrastisch of serieusRallyking schreef:
HAHAHAHA €600
maar, nee ga niet haten of opscheppen ofsow, maar heb al wel een dikke auto voor de deur staan, en het is dus nu tijd voor een motor, en ja heb niet zo veel geld er meer voor, maar waarom veel geld neer leggen voor een beginners motor, als je toch weer dat je onderuit kan gaan, of schade kan gaan rijden? Kan ook wel voor 1500+ euro een motor kopen, maar dan moet ik voor weinig een motorpak kopen, geef liever meer geld uit aan bescherming dan aan een mooiere motor
Am I right or what
Dat bedoel ik ook.Cooltruck schreef:hahaha nvm dacht dat je bedoelde dat de auto van mijn ouders was ^^
Maar laatmaar, onbegonnen discussie