Of was het weer allemaal slap gelul hierzo

Nu staat er dat de website is uitgeschakeld.Arjandevries schreef:Zopas een mailtje gekregen dat Dirt-shop.nl er weer is, ze hebben de site bijna 4 maand offline gehad vanwege het probleem met de bestellingen die soms na maanden pas aankwamen, het klinkt aardig veelbelovend nu (uit voorraad leverbaar) direct track en trace code erbij enz. dus ik geef ze een 2e kans, en ga er binnenkort weer wat bestellen (mede doordat het bij mij de vorigge keer zo vriendelijk is opgelost)
Ja dat lukt dus niet hé.royvi schreef:Nu staat er dat de website is uitgeschakeld.Arjandevries schreef:Zopas een mailtje gekregen dat Dirt-shop.nl er weer is, ze hebben de site bijna 4 maand offline gehad vanwege het probleem met de bestellingen die soms na maanden pas aankwamen, het klinkt aardig veelbelovend nu (uit voorraad leverbaar) direct track en trace code erbij enz. dus ik geef ze een 2e kans, en ga er binnenkort weer wat bestellen (mede doordat het bij mij de vorigge keer zo vriendelijk is opgelost)
Ik weet wel wie de eigenaar is van die Dirt-Shop, die gast is nu 18 geloof ik. Hij probeert zo'n webshop naast z'n school te runnen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Dat dacht ik ook al. Maar kan het op google niet vinden.Pieke schreef:Polini is dat geloof ik