kan iemand hier een drd voorspatbord + yz voorkapje op shoppen
de kentekenhouder en alle knipperlichten + spiegel eraf
de achterkappen met het subframe mee maken en alle kappen in het zwart,
en een yasuni r2 of een scr corse hm
met oranje velglint of 2-tone oranje/zwart er mogen meer kleine oranje accenten inzitten
of gewoon alles zwart met oranje velglint
Dit is wel een haalbaar ding, ik ga morgen voor je proberen!
Zou iemand dit willen fotoshoppen? ik heb geen flauw idee of dit veel werk is.. maar alvast bedankt er staat een link naar het plaatje waarmee je het kunt shoppen want weet zo ff niet hoe foto's te uploaden/ werkt niet volgens mij.. thanks
derbidrd07 schreef:Zou iemand dit willen fotoshoppen? ik heb geen flauw idee of dit veel werk is.. maar alvast bedankt er staat een link naar het plaatje waarmee je het kunt shoppen want weet zo ff niet hoe foto's te uploaden/ werkt niet volgens mij.. thanks
- Velglint (oranje)
- Stuur (oranje)
- Prolink (oranje)
- Kettinggeleider (oranje)
- 2 x adapter voor de voorrem (oranje)
- Beugeltje van de radiateur (oranje)
- Voetstepjes (oranje)
- Remklauw adapter (oranje)
- Standaard (oranje)
- Wielnaaf (oranje)
- Ketting beschermer (oranje)
- Remklauwen zelf (oranje)
- Kroonplaten voorvork (oranje)
- Stuur ophoogklemmen (oranje)
bij een derbi drd racing '08
Er staat een mooie how-to op het forum voor foto's te plaatsen hier. Als je daar al geen moeite voor neemt om die te zoeken/lezen en dan een foto te plaatsen. Waarom verwacht je dan wel dat iemand hier moeite zou doen om een foto voor je te zoeken van een drd racing EN nog is te gaan shoppen???
Dit wilde ik net zeggen van de racing van 09/10 zijn heel weinig foto's voor te vinden. De beste zijn die met een helemaal witte achtergrond als je die aan mij geeft wil ik misschien beginnen maar je moet nook niet te veel eisen eraan geven.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
PARDON!
@Emiel ik heb toch een hoop eraf gehaald! ;p
maar laat maar zitten trouwens ik wilde heus wel de moeite nemen maar had even geen tijd.
en idd dom dat ik het dan toch nog had neergezet. had ik beter andere keer kunnen doen en dan met foto enzo erbij
toen ik wel tijd had..
nee kon daar geen goede foto van vinden, maar wat je nu geshopt hebt bedoelde ik zo ongeveer wel.
zou je er nog eentje willen doen met de radkappen helemaal zwart, de orginele koplamp en een yasuni r2 met kevlar demper. en het achterlichtje mag er ook wel af :$
bedankt tot zover is netjes geshopt