Creatie van iemand anders;

Op dat na is het wel een leuke foto Bouke, beetje diepte zou je Derbi veel mooier eruit laten komen..

sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
of je maakt een goede foto. en dan stem ik op jeDartiax schreef:
Of jullie stemmen op mij en er komt voor het eerst een GPR op de pagina
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Nietes, dat is cool.Venlonaer schreef:Die vignette moet echt verboden worden![]()
Op dat na is het wel een leuke foto Bouke, beetje diepte zou je Derbi veel mooier eruit laten komen..
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
JvS schreef:Mijn stem gaat naar Razer, erg mooie foto!
wil geen spelbreker zijn maar het gaat toch echt om het header.JvS schreef:Ik. Het gaat om de foto, boeie de header. FOTO contest, anders hadden de pannenkoeken van het derbi forum het maar HEADER contest moeten noemen.
Eens, heb op de rocherbmx ofzo gestemd, die van Razer is waardeloos voor een header.Remylimited schreef:Welke facking pannenkoekken stemmen op de limited.
Snap dan niemand dat het een slechte foto is.
Nu heb je straks weer een halve brommer net als nu.
Niet lullig bedoelt voor de brommer.
Jasper schreef:Waarom stuurde je destijds dan ook een foto in waarbij die er maar half opkwam?
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's