90 + 6 = 96,
voor fietspad... Aangehouden door agent met geel kenteken scooter... Hij mag wel, ik niet? zit geen eens sirene op dat ding dus raar als hij dan daar rijdt zonder dat hij naar een melding rijd..
Ik reed op het fietspad. Maar omdat het mooi weer was reed ik gewoon langzaam (20km/h). Ik werd nog ingehaald door een kut vespa met blauw kenteken die minimaal 50 reed, maar daar ging oom agent niet achteraan. Maar hun scooter reed niet te hard want 20 is makkelijk bij te houden :p
Omdat je op straat het verkeer ophoudt als je 20 km/h rijdt.
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Soms rijd ik ook wel op een koetel gang, lekker rustig aan genieten!
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
nee het is ingewikkeld uit te leggen. Maar er is een gebied waar een winkelcentrum is en dat is alleen via het fietspad te bereiken. Maar ik ga niet 1100 meter lopen om even iets bij de appie te halen. Je kan er simpelweg alleen via het fietspad komen. Ik reed 20 omdat het mooi weer is, bovendien spelen daar vaak kinderen dus ik nam gewoon verantwoordelijkheid en reed niet hard. Maar tegen een agent is niks in te brengen.
Gister kwam ik met 90 op een laserende agent afstormen, hard afgeremd waardoor er nog 52 overbleef. Toen hij zag dat ik zonder kenteken reed (de net kapot was doordat een varionicht zich achter in mijn brommer boorde ) hoorde ik piepende banden en kwam hij achter me aan, na 300 meter wist ik dat vluchten niet ging helpen dus maar gestopt. 60 euro boete plus 7 eu administratiekosten voor het rijden met een slecht leesbare plaat, hij heeft me dus echt heel erg gematst.
MikeR schreef:Had je je kenteken niet gewoon bij je dan? Anders had je dat verhaal erbij kunnen vertellen en dan had je er misschien nog wel onderuit kunnen komen.