Het Ongelukken Topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
DaanS
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold)
Sachs SpeedJet R (Sold),
Yamaha Aerox (Sold),
Puch Maxi Sprinter (For Sale),
Yamaha YZ250F 2004 (Sold),
Derbi DRD Racing 2008 (Sold)
Yamaha Aerox 70,
Peugeot 205 CTi,
Derbi DRD Racing 2008 Project 3x

Re: Het Ongelukken Topic

Ongelezen bericht door DaanS »

Beetje late reactie Kristian :emo:
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Venlonaer
Pro tuner
Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93

Ongelezen bericht door Venlonaer »

O. Ja kwam hier via de berichten van een user dan vergeet je naar de datum te kijken :emo:
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Venlonaer
Pro tuner
Honda CR125 '93

Zelf ook een ongeluk gehad net een jaar geleden (3 augustus 16:30);

Aangereden door een mens dat niet kan rijden.

Exact de situatie, en ik weet het nog op elk detail tot op het moment dat ik van mijn brommer vloog.

Nader rotonde.
Zie opel astra stationwagon (oud hok) stoppen voor de haaientanden van fietspad om de rotonde om een fietser voorrang te geven dus ik rem voor de rotonde af, ervanuitgaande dat dat mens na de fietsers doorrijdt.
Ze trekt inderdaad op, maar ze stopt abrupt voor de haaientanden van de rotonde.
Ik rij dus door.
Was net 2 meter voorbij de haaientanden van de rotonde en zie dat blik opeens snel van zijn plaats komen.
Ik kijk naar de bestuurder; een semibejaard viswijf..

Ze keek verdomme naar RECHTS?
Als je de rotonde oprijdt, dan kijk je meestal naar links? :crazy: :wtf:

Toen wist ik al dat ik de lul was en ik probeerde uit te wijken en het was een T-botsing..
Werd dus precies van rechts aangereden, en de bumper plette mijn poot tussen het frame.

Ik kan me nog herrinneren dat ik een hoop gekras van mijn helm hoorde en vaak omrolde tot ik tot stilstand kwam op de middenberm.

Vervolgens komt ze naar me toe gelopen en zegt ze in't plat Venloosch;

''Jao sorry jung ik het dig noeits gezeen''

n000000000h als je naar rechts kijkt??????????

Aftermath;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Taxeren door verzekerings ventje; schade voor 950€ (gekocht voor 1350) en mijn helm € 75,- (99 nieuw).
Total loss; hij belde op dat er 300 op geboden was (dus ik zou €1250,- krijgen als ik 'm inleverde) dus maar gehouden, inmiddels al voor €200,- aan zooi verkocht en het blok heb ik nog dusja...

En ik had een dubbele (of driedubbele?) botbreuk bij mijn enkel, 't verbindingsstuk van kuitbeen en scheenbeen was verbrijzeld en beide botten afgebroken :emo:

Titanium pinnen en een plaatje erin gekregen;

Afbeelding

3 maanden rolstoel, 3 maanden krukken.
En net precies voordat school begon, elke dag wachten tot 17:00 tot mijn pa klaar was met werken terwijl ik vaak al om 15:00 en 14:00 uit was.

Redelijke rolstoelskills ontwikkeld;
Afbeelding

Nu wacht ik nog de vergoeding op misgelopen loon af (8 maanden x 4 weken x 12 uur contract x 3.56 :mrgreen: ) , kosten voor taxi van en naar school en nog letselschadevergoeding voor trauma, lichamelijk letsel.

Dusja.
Nogal kut, overigens eerste keer dat ik iets breek.
Heb er nu nog last van, soms steken in mijn poot en een beetje krakerig gewricht.
Laatst gewijzigd door Venlonaer op do 23 aug 2012, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
jony
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo

Ongelezen bericht door jony »

Zo flinke breuken zeg, ben je klaar mee..
Maar werk je 12 uur in de maand?
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
Venlonaer
Pro tuner
Honda CR125 '93

Oh oeps weken vergeten
jony
Pro tuner

Dacht al :P maar heb je nu nog last ervan en hoe zit het met al dat spul in je been, is dat er al uit? (Sorry als ik er overheen gelezen heb ofzo)
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
Venlonaer
Pro tuner
Honda CR125 '93

Ja is er uit gehaald om te kijken of dat de oorzaak was van mn klachten.
Jammer genoeg niet
Dartiax
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 - Peugot 106 GTI

Ongelezen bericht door Dartiax »

Ekte Ekte titanium JONGE

Oude lijken moeten ze niet laten rijden vanaf hun 60ste... :eerie:
Afbeelding
Welke kant je ook opgaat, De kraai vliegt altijd naar het westen
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Mijn vader is 64 en fitter dan de meeste 40 jarige, schroef de leeftijd maar lekker op naar 70-75 voor een test
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Pieke
Moderator
Vervoersmiddel: KTM

Ongelezen bericht door Pieke »

Hoe oud ben je zelf dan?
Reinder
Tuner

17 :emo:
Nee geen ongelukje of na komertje, mn vader kende mn moeder (54) gewoon een beetje laat, heb ook 2 zussen van 30
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Die testen helpen ook lang niet altijd, mijn opa had een test gehad en dan mag je een jaar rijden op zijn leeftijd. Nou alles goed en wel, maar in één jaar ging hij zo hard achteruit dat hij op de snelweg bijna stilstond omdat hij de koppeling eruit gerookt had (voet altijd op de koppeling) en werd aangereden door een vrachtwagen. Wonder boven wonder overleefd. Inmiddels kan en wil hij bijna niets meer (komt niet door dat ongeluk, gewoon ouderdom).
Maarja, het is onmogelijk een grens te trekken voor autorijden, de één is op z'n 60ste er al doorheen en de ander is op zijn 90ste nog gezond en wel.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Reinder
Tuner

Klopt zeker! Mijn opa van 90 rijd nog prima al moet ik het zelf zeggen, je zou iig niet gauw zeggen dat er iemand van 90 inzit. Mijn inmiddels overleden oma reed op haar 70ste al zo slecht dat haar rijbewijs niet verlengd is. Het verschilt inderdaad per persoon en om het nou altijd veilig te doen dmv telkens laten testen lukt gewoon niet. 1jaarlijkse test vind ik overigens wel een goeie, zo hou je het nog een beetje in bedwang.
Venlonaer
Pro tuner
Honda CR125 '93

Ik constateer niks, maar ik heb toch meer slechte ervaringen met auto's waar vrouwen achter 't stuur zitten dan auto's waar mannen achter 't stuur zitten... :silent:
royvi
Pro tuner

Tja, alleen is helaas bewezen dat vrouwen toch echt beter rijden... Helaas..... Ja het doet pijn....
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

royvi schreef:Tja, alleen is helaas bewezen dat vrouwen toch echt beter rijden... Helaas..... Ja het doet pijn....
Je wou toch niet zeggen dat je het zelf nooit anders ondervonden hebt? Zowat alle "bijna" ongelukken die ik heb meegemaakt of andere moeilijkheiden in het verkeer waren met vrouwelijke bestuurders.
Open the Throttle and Smile
royvi
Pro tuner

Ik ben aangereden door een kneus van een kerel, twee keer bijna aan gereden één keer door een vent in een busje en één keer door een vrouw bij hetzelfde benzinestation als waar ik echt aangereden was. (Ik reed dus al super langzaam en toch dat kutwijf niet kijken en vol voor mij langs raggen.) Dus ja, ik heb het anders ondervonden.
Ik heb wel een keer zeer asociaal geen voorrang gekregen van een vrouw, ik was toen echt pissig. Ik heb baar ingehaald en ben voor haar midden op de weg de hele tijd 40 zitten rijden. Onbetaalbaar. :emo:
Airsal cilinder te koop:
ArnaudN
Schakelrijder
Vervoersmiddel: DRD Racing LTD '05
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArnaudN »

Gevallen in de overpoort in gent (feeststraat), er lag een bergje zand en stenen, niet gezien.. Met 30 km/h door de bocht daar en mooi onderuit gegaan. Achter mij reed een vriend met z'n dax, is er ook over gevallen, we lagen daar mooi met z'n tweeën :D Direct kwamen er mensen: 'vodka hebben?' Haha :p
Schade: Handkap afgebroken, ergens een lek (er lag een plas op de grond dan), kapotte jeans en een geschaafde knie
Jiri96
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme

Ongelezen bericht door Jiri96 »

Gelukkig nog nooit een echt ongeluk gehad, het scheelde al een paar x niks, je hebt van die fietsers :wall:
Vandaag weer bijna ongeluk, ik kom aanrijden(ik heb voorang) mevrouwtje(van links voor mij) denkt nog ff voor mij op te rijden... Zat er bijna bovenop. Dat heeft ze geweten ook :lol:
jony
Pro tuner

Vriend van me reed voor me en een fietser ging niet fatsoenlijk aan de kant, die lag ook bijna op de grond. :eerie: Zo irritant is dat he.
Plaats reactie