Blauw met witte velgen, zo een platte koplamp in het wit, blauw voorspatbord en de andere kappen ook blauw met wit maar weet niet hoe

pj
Nu dat is het helemaalJridesDerbiW schreef:
Dit lijkt me dan redelijk wat je wil?
topicje is al aangemaaktJridesDerbiW schreef:You are welcome! En goodluck met de bouw=) Vragen en foto's van de vorderingen zijn welkom=) (of maak ff topicje van je ombouw ook altijd wel leuk en krijg je meestal wel goed advies van andere tuners!)
Alles goed schuren en vooral fijn heeel fijn schuren is belangerijk, goeie primers en dan dunne laagjes meerdere keren spuiten...pieterjan81 schreef:topicje is al aangemaaktJridesDerbiW schreef:You are welcome! En goodluck met de bouw=) Vragen en foto's van de vorderingen zijn welkom=) (of maak ff topicje van je ombouw ook altijd wel leuk en krijg je meestal wel goed advies van andere tuners!)
![]()
En ik ga morge waarschijnlijk al beginnen met het schuren, hoop dat het goed komt want dit is mijn eerste projectje![]()
pj
Ok bedankt voor de tipsJridesDerbiW schreef:Alles goed schuren en vooral fijn heeel fijn schuren is belangerijk, goeie primers en dan dunne laagjes meerdere keren spuiten...pieterjan81 schreef:topicje is al aangemaaktJridesDerbiW schreef:You are welcome! En goodluck met de bouw=) Vragen en foto's van de vorderingen zijn welkom=) (of maak ff topicje van je ombouw ook altijd wel leuk en krijg je meestal wel goed advies van andere tuners!)
![]()
En ik ga morge waarschijnlijk al beginnen met het schuren, hoop dat het goed komt want dit is mijn eerste projectje![]()
pj
Met die 2 kleurige kappen natuurlijk eerst wit spuiten en daarna de andere helft met blauw doen... Maarja veel plezier en sterkte =)
ps was naam van je topic je?
badboy1252 schreef:velglintje op de banden doen?
jony schreef:Banden zou ik niet doen, doe maar op de velgen.
somebody?mathijsb schreef:iemand die mij de achter kapjes zwart en het zadel kan shoppen,
-achterspatbord
-zij schilden (nummerplaten) de gaaten mogen ook weg geshopt worden
- zadel
allemaal zwart
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.
Ja, dus je achterkappen zwart en zadel zwart?mathijsb schreef:somebody?mathijsb schreef:iemand die mij de achter kapjes zwart en het zadel kan shoppen,
-achterspatbord
-zij schilden (nummerplaten) de gaaten mogen ook weg geshopt worden
- zadel
allemaal zwart
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.