Maar ik denk dat er wel weer een echt project topic wordt aangemaakt, inclusief een leuke setup etc. nu heeft polijsten nog niet zoveel zin. Ik ben wel al bezig met de velgen en achterbrug op te schuren zodat die straks mooi glimmen.
Joram schreef:Shut up puberTino schreef:Doggystyle?
basserd schreef:JAAAAA gezellig manblackidentity schreef:Daten?
triest, diep triestDerbiMeisje schreef:Joram schreef:Shut up puberTino schreef:Doggystyle?
Herhaling:Xtreme06 schreef:Diep is misschien niet zo goed gekozen,in deze context
Joram schreef:Shut up puber
Dan wordt t wel een beetje lookalike, eh?Mclaren schreef: Lijkt jullie een geel velglint voor mij ook het mooist?
basserd schreef:JAAAAA gezellig manblackidentity schreef:Daten?
Ik zou wit doen, en dan onderbroken en niet helemaal rond.Mclaren schreef:Weer even een klein meningsvraagje:
Lijkt jullie een geel velglint voor mij ook het mooist?
René had het eerst ook, en bij een zwarte pro zijn er eigenlijk geen andere kleuren, alles is zwart en grijs, op een klein geel stickertje na, daarom dacht ik dus aan een geel velglintje.
Als er dan later misschien een zwart gele ProTaper barpad bij komt lijkt mij het ook wel mooi erbij passen.
Of zien jullie liever geen velglint?
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Dan wordt t wel een beetje lookalike, eh?[/quote]Mclaren schreef: Lijkt jullie een geel velglint voor mij ook het mooist?
Ik heb zelf helemaal niks wit, dus ik wil iets wat een beetje terugkomt, oh wacht mijn achtervering is wel wit, maar dat is dan ook een beetje het enige.Joram schreef: Ik zou wit doen, en dan onderbroken en niet helemaal rond.
Photoshop gaat met mijn pc nog niet eens lukken, heeft al moeite met paint.MikeR schreef:Ik zou het bij wit houden, geen andere kleur doen
Je kunt het altijd fotoshoppen en kijken hoe het staat