haha sorry zat met zatte kop achter de pcBoeki schreef:NOT.sendapower schreef:chicks op schakels zijn geil

haha sorry zat met zatte kop achter de pcBoeki schreef:NOT.sendapower schreef:chicks op schakels zijn geil
Waar moeten ze dan op rijden, een vespa?Boeki schreef:NOT.sendapower schreef:chicks op schakels zijn geil
nja... en nu zijn we klaar met "over meiden hebben" want al willen ze op een schakel brommer rijden doen ze het ook of jullie nou blij zijn of niet.Boeki schreef:Inderdaad, een Vespa.![]()
Wou je dan ook zeggen dat een meid niet knapper of lelijker wordt wat voor kleren ze aanheeft?![]()
![]()
Ik vind dat wel toevoegende waarde hebben.
nou en nichj van daan of niet jullie gaan mij niet zeggen wat ik mag doen ...jasperrr91 schreef:Omg het nichtje van daan![]()
Of heb ik abuis
Ik val niet op kak-vroukes.. + kleren houden ze aan (meestal dan) en op een brommer zie je ze niet altijd dus dat is echt een kut argument, mooie meisjes blijven gewoon altijd wel mooi (of ze moeten echt facking wijde truien gaan dragen oid) en lelijke meisjes kunnen met behulp van kansloos veel make-up en goeie kleding nog wel knap worden idd.Boeki schreef:Inderdaad, een Vespa.![]()
Wou je dan ook zeggen dat een meid niet knapper of lelijker wordt wat voor kleren ze aanheeft?![]()
![]()
Ik vind dat wel toevoegende waarde hebben.
Doen we ook niet toch, we constateren alleen iets..danique schreef:nou en nichj van daan of niet jullie gaan mij niet zeggen wat ik mag doen ...jasperrr91 schreef:Omg het nichtje van daan![]()
Of heb ik abuis
Ik hoef maar op 1 knop te drukken en je kan niet meer op deze sitedanique schreef:nou en nichj van daan of niet jullie gaan mij niet zeggen wat ik mag doen ...jasperrr91 schreef:Omg het nichtje van daan![]()
Of heb ik abuis
oke dan niet..jasperrr91 schreef:Ik heb je niet op facebook en ook niet op msn.
En dat hoeft van mij ook niet trouwens
maak mij niet zo veel uit maar dan kan je me teminste vertellen dat enne waar je het net over had ...jasperrr91 schreef:Wil je me als vriend dan?
Oke is goed, eerst volgende offtopic bericht van jouw is een weekje vakantie als het tegenwoordig al zo moetsendapower schreef:jasper geef es et goeie voorbeeld en ga in het chattopic verder