Same here, 39 puntenSander schreef:tussen 6,1 of 8,1 voor engels was best makkelijk

Same here, 39 puntenSander schreef:tussen 6,1 of 8,1 voor engels was best makkelijk
heb precies hetzelfde, 37 puntenSander schreef:tussen 6,1 of 8,1 voor engels was best makkelijk
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Guido. schreef:Same here, 39 puntenSander schreef:tussen 6,1 of 8,1 voor engels was best makkelijk
huh? That doesn't make any sense....JavenDrD schreef:heb precies hetzelfde, 37 puntenSander schreef:tussen 6,1 of 8,1 voor engels was best makkelijk![]()
Ik heb stiekem tussen de 6,4 en 8,4JavenDrD schreef:
huh? That doesn't make any sense....
Volsmij heb jij hem verkeerd ingetypt, want je zou namelijk wat hoger moeten hebben denk ik.
Nice, veel vrienden van mij gaan er ook heen! En mn zus ook, en ze heeft geen Sander in haar telefoon staan, en ik controleer wanneer ze terug isSander schreef:dinsdag engels, woensdag chillen, donderdag chillen,vrijdag chillen, vrijdacht nacht vluchtje naar albufeira, zaterdag tot zaterdag helemaal naar de klote
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Reinder schreef:Nice, veel vrienden van mij gaan er ook heen! En mn zus ook, en ze heeft geen Sander in haar telefoon staan, en ik controleer wanneer ze terug isSander schreef:dinsdag engels, woensdag chillen, donderdag chillen,vrijdag chillen, vrijdacht nacht vluchtje naar albufeira, zaterdag tot zaterdag helemaal naar de klote![]()
Nee ik raad het je niet aan, maar als je het wilt doe het alsjeblieft, lijkt me manne grappig![]()
Engels vandaag gehad trouwens, en vond het echt een ruk examen, geen idee hoe ik hem heb gemaakt maar het gevoel zegt keiharde onvoldoende..
Hahahah hoe heet ze en waar komt ze vandaan>?royvi schreef:Reinder schreef:Nice, veel vrienden van mij gaan er ook heen! En mn zus ook, en ze heeft geen Sander in haar telefoon staan, en ik controleer wanneer ze terug isSander schreef:dinsdag engels, woensdag chillen, donderdag chillen,vrijdag chillen, vrijdacht nacht vluchtje naar albufeira, zaterdag tot zaterdag helemaal naar de klote![]()
Nee ik raad het je niet aan, maar als je het wilt doe het alsjeblieft, lijkt me manne grappig![]()
Engels vandaag gehad trouwens, en vond het echt een ruk examen, geen idee hoe ik hem heb gemaakt maar het gevoel zegt keiharde onvoldoende..
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
haha ik ook 41, lekker compenseren voor natuurkunde dat ik over een paar uurtjes ga verpesten!Boeki schreef:Ik had 41 punten, tussen de 7,1 en 8,1.NICE!!
en 45 punten voor Ak. Morgen even een 5,6 scoren voor Natuurkunde en we zijn klaar met de middelbare school. :O
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Mag ook wel voor de tweede keer hea...JvS schreef:Strijder!
Ik denk dat ik wel een herkansing wiskunde moet doen om te slagen.![]()
But I do not give a shit, als ik hm dit jaar nog maar haal, is t prima.