mg1996 schreef:vet zo'n moto opleiding, is dat gewoon motor monteur op hoog niveau?
Ik heb een tijdje stage gelopen bij een motorspuiter, dat is ook zeer leuk
is op hoog niveau ja, leer je zowat alles ( er is maar 1 school in belgië die dat aanbied, is met een buitenlandse stage bij etc. )
dit zijn zowat de punten waarover je leert en onderzoekt:
Kunnen zware moto’s ook elektrisch aangedreven worden?
Hoe maak je een moto wendbaar?
Hoe werkt een ram air system?
Hoe stel je demping in?
Je leert de mototechnologie kennen tot in het kleinste detail.
Je analyseert de wegligging van motoren.
Je buigt je over stabiliteitsproblemen.
Je stelt diagnoses bij motorfietsen en je leert herstellingen professioneel uitvoeren.
tuning
Wat ga je daar uiteindelijk mee worden dan? Monteur?
Klinkt interessant, maar dat ram-air systeem stelt natuurlijk geen kudt voor hè...
mg1996 schreef:vet zo'n moto opleiding, is dat gewoon motor monteur op hoog niveau?
Ik heb een tijdje stage gelopen bij een motorspuiter, dat is ook zeer leuk
is op hoog niveau ja, leer je zowat alles ( er is maar 1 school in belgië die dat aanbied, is met een buitenlandse stage bij etc. )
dit zijn zowat de punten waarover je leert en onderzoekt:
Kunnen zware moto’s ook elektrisch aangedreven worden?
Hoe maak je een moto wendbaar?
Hoe werkt een ram air system?
Hoe stel je demping in?
Je leert de mototechnologie kennen tot in het kleinste detail.
Je analyseert de wegligging van motoren.
Je buigt je over stabiliteitsproblemen.
Je stelt diagnoses bij motorfietsen en je leert herstellingen professioneel uitvoeren.
tuning
Wat ga je daar uiteindelijk mee worden dan? Monteur?
Klinkt interessant, maar dat ram-air systeem stelt natuurlijk geen kudt voor hè...
Ik ben nu magazijn medewerker bij men pa z'n bedrijf, verdiend wel leuk
Ben nu baantje erbij aan zoeken maar echt geen 1 bedrijf in de buurt zoekt werk..
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Hoppa, augustus nieuw bedrijf bij een nieuwe school Monteur Mobiele Werktuigen. Augustus beginnen bij de Vohamij Fendt/Massey Ferguson en komatsu dealer (nog vele meer). Selectie uit 3 personen werkplaats stemde voor mij