Tip: Hij of zij komt uit Vught

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
Zo lang? En dan heb je ook MHR80? Moet jij ook over een pont ofzo?Dick schreef:ik precies een half uur , 15 km....
Oke wat voor gezeik dan?nappie schreef:spartamet? ideale dingen alleen wel gezeik met de carburateur
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
Watsjefak loop je dan met je brommer aan de hand ofzoDick schreef:ik precies een half uur , 15 km....
JavenDrD schreef:je hoeft niet altijd volhas te rijden
Gewoon rustig op een vroege ochtend, of na een lange dag, anders krijg je ongelukken.. das niet fijn.. ik trek hem af en toe ook wel los maar rijd over het algemeen gewoon met een snelheid van 60 soms zelfs 50 naar huis.
Er zijn heel veel verschillende soorten volgas... Volgas met origineel ontgrensd is iets anders dan volgas met een MHR80JavenDrD schreef:JavenDrD schreef:je hoeft niet altijd volhas te rijden
Gewoon rustig op een vroege ochtend, of na een lange dag, anders krijg je ongelukken.. das niet fijn.. ik trek hem af en toe ook wel los maar rijd over het algemeen gewoon met een snelheid van 60 soms zelfs 50 naar huis.
Heb ik ergens hard gezegd?JavenDrD schreef:kan je hard optrekken dan met zon tamme machine