En dat met die stang kan je doen ja, maar ik zou dan een plank ofzo nemen waar de banden op staan. En dan vast sjorren. Want anders is het zo moeilijk eraf duwen als de achterbrug op de stang ligt. Sowiezo is het er kut afhalen als hij zo staat

De belgische regering had het fantastisch idee om de huidige(perfecte) nummerplaten veranderen in platen waarmee je kunt surfen.royvi schreef:Nou, eraf drukken als die stang onder je achterbrug ligt en de wielen op de kar... Dan moet je de voorkant omhoog tillen.
Da's waar ook dat je belg bent, maar dus de motoren hebben geen wit kenteken.
Oja is waar ookjasperrr91 schreef:een quad word gezien als een auto.
Met je auto rbw mag je in nederland op een quad rijden op de openbare weg.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Topper! Dankjewel manAlainv-s schreef:klopt, alleen de aders van de longen zijn rijk en de slagaders van de longen arm. En de poortader is arm.
Hoezo heb je hem dan al gekocht. En tuurlijk mag je geen scooter van je ouders.
die willen dat je een veilige schakel koopt.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Ik heb al een schakel.. nu op zoek naar een motor..Alainv-s schreef:klopt, alleen de aders van de longen zijn rijk en de slagaders van de longen arm. En de poortader is arm.
Hoezo heb je hem dan al gekocht. En tuurlijk mag je geen scooter van je ouders.
die willen dat je een veilige schakel koopt.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.