Echt dat zouden mooie achtergronden zijn man!.
Super fotos.

Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Ik kan er niet teveel over vertellen omdat er nog heel veel te stelen valt, zoals je op foto 5 ziet.Rallyking schreef:Weer bij een gekke fabriek oid? (meer info?)
Vette foto's! Nr2 is m'n favoriet
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Hmm dat dacht ik al, hoe vind zoiets?napster schreef:Ik kan er niet teveel over vertellen omdat er nog heel veel te stelen valt, zoals je op foto 5 ziet.Rallyking schreef:Weer bij een gekke fabriek oid? (meer info?)
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Via forums en connecties komen soms locaties binnen.Rallyking schreef:Hmm dat dacht ik al, hoe vind zoiets?napster schreef:Ik kan er niet teveel over vertellen omdat er nog heel veel te stelen valt, zoals je op foto 5 ziet.Rallyking schreef:Weer bij een gekke fabriek oid? (meer info?)
Hmm oke,, en aan welke criteria moet zo'n locatie een beetje voldoen?napster schreef:Via forums en connecties komen soms locaties binnen.Rallyking schreef:Hmm dat dacht ik al, hoe vind zoiets?napster schreef: Ik kan er niet teveel over vertellen omdat er nog heel veel te stelen valt, zoals je op foto 5 ziet.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
dankje, ga ik van de vakantie maar een paar mooie pic schietenJvS schreef:HDR
F/1.4 ehnapster schreef:dat chromatic aberration