Is wel netjes, pk's van mij was onbekend. Maar heb de 140 gehaald voor een audi a4, is niet zo prettig die snelheid op een brommer.nsrracer schreef:Deze heeft 17,5 pk untuned op de bank van xsh. Top van 134km per uur. Mja brommer gaat in delen weg en de cilinder onder de sendajasperrr91 schreef:Nice, ik heb een keihin 28mm erop zitten.nsrracer schreef:28mm oko dacht ik, ik loop zelf op krukken mijn pa heeft hem net voor me opgehaald![]()
K heb er nog een s6 28mm bijgekregen. Ding gaat als de brandweer pa heeft ff een keer langsgereden
Ofja nog niet erop, blokje moet nog inelkaar gezet wordenicm de voca zal het misschien nog wel iets leuker lopen
Voca is meer voor 80cc, dus zal de uitlaat in combinatie met die cilinder niet de optimaal aantal toeren draaien. Lopen zal het zeker wel, maar het beste is een pro race.
Dat filmpje met die voca op die pro dat ze verschillende uitlaten testen is ook niet echt betrouwbaar, want die lui maken die voca uitlaat. Dus wss zal die het best op die voca afgesteld zijn. Maar een voca pijp loopt zeker wel leuk op een redelijk wat aantal cilinders.
OT: de mededeling dat het nog wel een aantal weken duurt voordat mijn carters en cilinder klaar zijn