Ja, is hier al gepostderbi crd schreef:Kenden jullie deze al?![]()
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JCme3XPEcxk[/youtube]

Lekker geluid als hij vast loopt, maar hij ratelt ook al een beetje in het begin heb ik het idee... Kwalijkzakie

Ja, is hier al gepostderbi crd schreef:Kenden jullie deze al?![]()
Jah das nogal... baleroyvi schreef:Ja, is hier al gepostderbi crd schreef:Kenden jullie deze al?![]()
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JCme3XPEcxk[/youtube]En ik zag hem op MF.
Lekker geluid als hij vast loopt, maar hij ratelt ook al een beetje in het begin heb ik het idee... Kwalijkzakie
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Bij ons hadden ze ook nog één zo'n oude fox ding had overal speling op en remmen deed je met je voeten.Reinder schreef:Peugot Fox'jesVallen van ellende uit elkaar, als je het stuur loslaat lig je op je waffel, geen enkele frame is recht, verlichting is altijd maar hopen dat die het doet, benzine moet je zelf schatten, zit geen werkende meter op dat ding. De nieuwste brommer heeft een snelheidsmeter, de oudste brommer een bekerhouder (km teller d'r uit gesloopt
). De remmen zijn doorgaans soepeler dan mijn koppeling, maar als je echt wilt sta je met piepende banden stil. De snelste brommer heeft een topsnelheid van 43 eckte eckte kilometers per uur (heuvel op met moeite 35
). Het enige chillen is dat wij snorbrommers hebbe, lekker roken onderweg ofzo
En het zadel is zo geplaatst dat je met 1 elleboog er chill op kan leunen en onderuitgezakt op kan zitten
Je zou bijna denken dat ze het express doen, ding sounds like shit voor dat ie kapot loopt.derbi crd schreef:Kenden jullie deze al?![]()
Ik hoorde dat Derbi blokken gebaseerd zijn op die Kawa blokkenDominator33 schreef:Schijt kawasaki, vastlopers heb je geen last van met die kwaliteit derbi blokken jwz
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Jaa snap ik, maar ik heb liever een brommer, ben je er lekker snelBoeki schreef:Bij ons hadden ze ook nog één zo'n oude fox ding had overal speling op en remmen deed je met je voeten.Reinder schreef:Peugot Fox'jesVallen van ellende uit elkaar, als je het stuur loslaat lig je op je waffel, geen enkele frame is recht, verlichting is altijd maar hopen dat die het doet, benzine moet je zelf schatten, zit geen werkende meter op dat ding. De nieuwste brommer heeft een snelheidsmeter, de oudste brommer een bekerhouder (km teller d'r uit gesloopt
). De remmen zijn doorgaans soepeler dan mijn koppeling, maar als je echt wilt sta je met piepende banden stil. De snelste brommer heeft een topsnelheid van 43 eckte eckte kilometers per uur (heuvel op met moeite 35
). Het enige chillen is dat wij snorbrommers hebbe, lekker roken onderweg ofzo
En het zadel is zo geplaatst dat je met 1 elleboog er chill op kan leunen en onderuitgezakt op kan zitten
Verschillende keren bijna-ongeluk mee gehad.
![]()
Wel chill dat het snorretjes zijn, van die helm op en af gaat heel je kapsel naar de klote.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Was je in die soort van oude fabriekshal?jasperrr91 schreef:Net thuis van een middag/ avond utrecht.
7 of 8 heats gekart, ben kapot
Holeshot device. Een kliksysteempje dat aan de voorvorkbeschermer en voorvork zit. Bij een start veer je de voorvork in en zet hem vast waardoor je geen gekke wheelys maakt tijdens de start.Reinder schreef:Wat doen ze nou aan het begin met die voorvork? Ze zetten hem vast in een lagere stand? Is dat voor de optrek ofzo? [/anticrossexpert]
Alain says (1:00): Welk frame. Ik kantel het derbi blok gewoon 90 graden en steek die dildo emaarn achter band toe. Trekt het frame echt wel hoor
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Hier schreeuwen ze de hele dag om Sinterklaas.Rikkert schreef:Ok, luchtalarm net geweest, gaan gelijk allemaal van die kleine kleuters dat ding na lopen schreeuwen.
Oh ja, same here.. en zodra die ouwe vent weg is, nou, dan willen ze de kerstboom al de kamer inBoeki schreef:Hier schreeuwen ze de hele dag om Sinterklaas.Rikkert schreef:Ok, luchtalarm net geweest, gaan gelijk allemaal van die kleine kleuters dat ding na lopen schreeuwen.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!