jasperrr91 schreef:Net thuis van een middag/ avond utrecht.
7 of 8 heats gekart, ben kapot
Was je in die soort van oude fabriekshal?
Ja klopt, kartfabrique
JvS schreef:jasper kon t niet winnen dus wou steeds revanche.
hater modus gaat naar bed
jasper luff joe
Nee was onbeperkt karten voor 26 euro
Reden de hele tijd met ongeveer 18 man ofzo. Waaronder paar pro's volgens mij, helemaal in kart pak enzo, 2 daarvan waren continu aan het filmen
Kristian-m schreef:Morgen lekker spierpijn aan je armen
royvi schreef:Shoei's zijn wel echt goed en zitten echt lekker hoor, maar zijn zo duur
Yep, heeft mij 529.00 euro gekost. Maar voor een keer, heb ik het er voor over. Ik heb er ten slotte veel aan. Kan hem ook nog op de motor gebruiken voor een aantal jaren.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Shoei's zijn wel echt goed en zitten echt lekker hoor, maar zijn zo duur
Yep, heeft mij 529.00 euro gekost. Maar voor een keer, heb ik het er voor over. Ik heb er ten slotte veel aan. Kan hem ook nog op de motor gebruiken voor een aantal jaren.
Als je 1x tieft is die niet meer bruikbaar, en heb ook ooit ergens gelezen dat een helm na 2 jaar ofzo ook niet goed meer is eigenlijk. Dat piepschuim
Als je 1x tieft is die niet meer bruikbaar, en heb ook ooit ergens gelezen dat een helm na 2 jaar ofzo ook niet goed meer is eigenlijk. Dat piepschuim
Aaah, dat zien we dan wel weer
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Vanochtend scheen het hier fokking hard te hagelen, kom ik op school aan (eerste 3 uur vrij, brakke kop alles): 'heeft het geregent ofzo?'. Al die mensen in me klas mieters nat Ze haatte me wel even
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Ik pak eens 1 x de fiets, en dan hagelt het meteen echt NIET normaal hard. Man dit was te gek.
Maar ik was ook niet blij op mijn brommer zonder bril in de crosshelm(vandaag nieuwe binnegekregen, vorige kwijt geraakt !?). Heb erg versleten lagers+wacht op USD en cr500 achterbbrug.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.