ik heb hier nog niet echt extreem weer vernomen
alleen gister toen ik naar huis ging... 15 min later dan ik van plan was... ging het plots regenen
(was ik maar gwn 15 min eerder weggegaan )
lekte jouw flens trouwens sendapower.
Hij lektte wat prut, maar heb een nieuwe veer(met de fucking onmogelijke kracht, want hij was korer dan die jij meegaf, 5mm en echt 100 x sterket(omdat die neuw is)). en hoop dat die nu niet meer lekt. Maar heb alsnog maar 1 veer.
Hij lekte niet veel, gewoon wegvegen na elke rit.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
royvi schreef:Mon certificaat heb je dus.
Ik vond het gewoon een beetje apart dat je een certificaat hebt terwijl je niet eens een crossmotor hebt.
Ik heb een KNMV pas, €50,- in het jaar. Ik kan het ook wel missen maar crossen is al zo duur Lidmaatschap club+onderhoud en benzine/olie.
Ik stook er met 1x crossen toch wel zo'n 6 à 7 liter benzine door, ook nog euro 98
Ik mag iig geen wedstrijden rijden, je bent ook niet de enige die dat vind maar ik ben er zo 1 van who cares gewoon doen, helaas levert me dat vaak ook een hoop ongelukkig "oh crap" situatie's op.
En hier word er gewoon 95 in gegooid met cheap-ass olie, voer mn brommer nog beter spul, maar ik rij dan ook wel op de handelsmotoren, niet zijn eigen motor.
royvi schreef:Mon certificaat heb je dus.
Ik vond het gewoon een beetje apart dat je een certificaat hebt terwijl je niet eens een crossmotor hebt.
Ik heb een KNMV pas, €50,- in het jaar. Ik kan het ook wel missen maar crossen is al zo duur Lidmaatschap club+onderhoud en benzine/olie.
Ik stook er met 1x crossen toch wel zo'n 6 à 7 liter benzine door, ook nog euro 98
Ik mag iig geen wedstrijden rijden, je bent ook niet de enige die dat vind maar ik ben er zo 1 van who cares gewoon doen, helaas levert me dat vaak ook een hoop ongelukkig "oh crap" situatie's op.
En hier word er gewoon 95 in gegooid met cheap-ass olie, voer mn brommer nog beter spul, maar ik rij dan ook wel op de handelsmotoren, niet zijn eigen motor.
Nee idd, hij koopt crossers en verkoopt ze dan zo snel mogelijk weer voor paar honderd meer, verdiend ie best redelijk mee, mja die hele familie is goed in van geld nog meer geld maken.
Volgens mij wel.
want het spruitstuk is toch ook hetzelfde?
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Alainv-s schreef:lekte jouw flens trouwens sendapower.
Hij lektte wat prut, maar heb een nieuwe veer(met de fucking onmogelijke kracht, want hij was korer dan die jij meegaf, 5mm en echt 100 x sterket(omdat die neuw is)). en hoop dat die nu niet meer lekt. Maar heb alsnog maar 1 veer.
Hij lekte niet veel, gewoon wegvegen na elke rit.
ding maakte wel veel lawaai...
maar was nie vies... had wonder boven wonder genoeg smering
maar geen vette verbranding
huh, wat bedoel je. PB mij maar even.
Hij spuugt er dikek tattie onder uit, maar dat komt door de regen en eht zand wat er op komt. Op droge dagen ligt er gewon dikke olie, van dat zwarte spul.
Herrie is idd iets, maar komt odmat ik dat tuutje eruit heb gehaald anders trekt die echt niet lekker door in de 5/6 als je wat langzamer rijd.
Boekie zegt:
Vandaag een ongeluk/aanrijding gehad. Ik was opweg naar school, reed gewoon rustig over het fietspad. Toen kwam er een fietser die mij niet gezien had en die reed vanuit een oprit het fietspad op. Dus ik kon niet meer remmen of uitwijken en reed er recht in. Fietser en ik hadden allebij bijna niks gelukkig. Alleen hele voorkant van mn brommer kapot + helm en bril. ( Schade moeten we vanavond nog effe goed bekijken want mijn brommer staat nou niet hier.) nou had ik in dit geval wel voorrang. Alleen is er die regel dat fietsers beschermd zijn Dus moet effe afwachten wat de verzekering doet... Hebben er hier mensen ervaring met soortgelijke situatie? Hebben jullie het verzekerd gekregen?