Gaat z'n bus mee achterover, staat hij wel rechtop!

Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Hell yeahDick schreef:in je v8..Rikkert schreef:Ik wacht lekker tot ik 18 ben. Kan ik lekker in mijn eentje met de radio tering hard over de straten skeuren zonder gezeur van mijn zeurende moeder.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Tja, ik had geen zin om alleen nog te blijven daar.Rallyking schreef:Lol ik fiets meesetal rond een uurtje of 5 pas naar huis
Billsbar? Gaat nog redelijk wat meuk uit apeldoorn ook heen, schijnt wel chill te zijn daaro.sendapower schreef:damn vanaaf voor het eerst naar bills gegaan...
gvd net zo mooi vergeleken met die rotzooi hier in de buurt...
alleen het was zo snel over ;(
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Bills is ook wel mooie tent.sendapower schreef:jup jup
hele avond zowat in de apreski zaal gezeten
krijg er nu wel beetje last van
Je ziet ze een beetje steken natuurlijk, maar ik ben er nog niet over aangesproken geweest en het interesseert mij geen moer. Het zijn mijn oren. En ik versta mensen juist beter. Stille geluiden hoor je wel maar luide nietroyvi schreef:Ja, ik zag laatst op tv wat een kerel die ook piepen had in zijn oren. Liet hij hetzelfde geluid op de laptop horen, godver wat een kut geluid zeg. Ik zou dan van een flat springen, hard ook. En op zijn 40ste is hij helemaal doof maar hoort hij alleen die piep nog.
Als ik slijp o.i.d. gebruik ik gewoon van die oorkleppen, en voor de rugmaaier van die oordopjes. Maar die zijn niet echt geschikt voor het uitgaan:P
Ik heb ff op baxshop.nl gekeken, maar zie je die oordopjes goed zitten? En kan je mensen nog goed horen praten zegmaar?
Maat van mij heeft van die doorzichtige van 5 euro, maar dit ziet er wel wat beter uit. Maar ik wil niet dat ze teveel opvallen als ze in je oren zitten, dat ze een heel stuk uitsteken ofzo.
ik ga meestal in de buurt van wwijk naar disco'sDominator33 schreef:Bill is mooie tent ja, weinig ruzie zoekende sportschool mooiboys enzo, is chillWaar ga je normaal uit dan sendapower? Gister voor t eerst beetje in Almelo uitgegaan maar dan kun je toch beter naar Bill of leeren lampe ofzo
of bij nood Zaal Dijk natuurlijk..