Ja 't zit inderdaad wel lekker een stukkie naar achteren, maar ik doe het zelden omdat ik het er niet echt chill uit vind zien.

Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
haha doe je nog wel eens wat met dat ding??derbi crd schreef:Effe dat voorvork verhaal. Vind een 85vork zelf te kort. Veert ook een heel stuk dieper in dan een derbi vork, houd daar rekening mee.
125 voorvork zoals die in de header staat echt vet imo. Wel stuk lastiger passend maken. Heb zelf een kx85 vork in mn derbi en die paste zonder de balhoofdlagers te vervangen. Wielas was ook 15mm dus die kon ik ook gebruiken. Alleen afstandbussen en remadapter maken!
Foto bij het verhaal:
Misschien niet helemaal te vergelijken omdat de brommer hier nog op een bokje staat en ook een andere achterbrug, veer en eigengemaakte pro-link ophanging heeft. Maar vond de vork zelf te kort.
is het lastig om zelf een adapter te maken, want ik denk dat het wel wat nauwkeurig moet zijnderbi crd schreef:Effe dat voorvork verhaal. Vind een 85vork zelf te kort. Veert ook een heel stuk dieper in dan een derbi vork, houd daar rekening mee.
125 voorvork zoals die in de header staat echt vet imo. Wel stuk lastiger passend maken. Heb zelf een kx85 vork in mn derbi en die paste zonder de balhoofdlagers te vervangen. Wielas was ook 15mm dus die kon ik ook gebruiken. Alleen afstandbussen en remadapter maken!
Foto bij het verhaal:
Misschien niet helemaal te vergelijken omdat de brommer hier nog op een bokje staat en ook een andere achterbrug, veer en eigengemaakte pro-link ophanging heeft. Maar vond de vork zelf te kort.
Ja en jaRaceVoenk schreef:is het lastig om zelf een adapter te maken, want ik denk dat het wel wat nauwkeurig moet zijnderbi crd schreef:Effe dat voorvork verhaal. Vind een 85vork zelf te kort. Veert ook een heel stuk dieper in dan een derbi vork, houd daar rekening mee.
Foto bij het verhaal:
Boekie zegt: