Goede keus J-ManDRD 85 J-Man schreef:JvS schreef:vond je witte dikkerdat meen je niet, dat is het zelfde als jij met een witte integraal helm op je brommer.
ziet er niet uit, jouw helm past gewoon bij je brommer en mijn nieuwe nu ook.

Goede keus J-ManDRD 85 J-Man schreef:JvS schreef:vond je witte dikkerdat meen je niet, dat is het zelfde als jij met een witte integraal helm op je brommer.
ziet er niet uit, jouw helm past gewoon bij je brommer en mijn nieuwe nu ook.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ja oke, ik vind het altijd zonde van me geld om een dure telefoon te kopen...Boeki schreef:Hee Dick, dat van dat BlackBerry had ik ook, maar voor €5,99 per maand kan je hem all-risc verzekeren, dus geen zorgen! Heb ik ook gedaan.Dick schreef:hmm ik moet ook een andere telefoon... Alleen weet niet welke...
ene heeft goede verhalen over blackberry andere niet.
ene over Galaxy ander niet... Ben eigelijk verslaafd aan nokia![]()
Ot: Eerste schooldag gehad, en nu al geen zin meer![]()
Ik heb het ook alweer gehad na één dag op school.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
JvS schreef:vond je witte dikker
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Zeker animo!Rallyking schreef:Animo voor een fotografie topic?
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo