[img][IMG]http://img814.imageshack.us/img814/4784/dsc1529y.jpg[/img]
Uploaded with ImageShack.us[/img]
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
en inrijden moet je niet alleen op half gas doen.jasperrr91 schreef:Voordat je de cilinder erop zet de wand en zuiger insmeren met olie.teun4 schreef:Haha:derbi-0172 schreef:Nieuwe aanwinst: een lopend derbi na 4 maanden stil gestaan nu met andere cilinder:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wbJCKvw8gx4[/youtube]
''Mooie BEUNschoenen''
En de Km kabel vastgezet met tiewraps xD
Maar ff zonder dollen, waar moet je op letten bij de eerste start?
2x kicken met contact uit, zodat alles in de olie komt
Eventueel bogiegat vullen met olie, dan rustig kicken met doek erop.
Niet teveel gasgeven. Nog meer van belang
Want dat krijg je met 2x kicker er ook niet in.
Dat 2 a 3x kicken van te voren is dat er mengsel/ benzine in je krukasholte komt.
Verder zodra die loopt, gewoon de 1ste keer warm laten draaien stationair tot die goed warm is, en dan uitzetten en rustig af laten koelen. Daarna weer starten rustig warm laten draaien en dan rijden.
Dan heb je het belangrijkste van het inrijd proces al gehad.
Maar het is een ''crosser'' he? Dus zit geen oliepomp op. (ofja, zit er wel, maar is afgesloten, conti afdekplaatje alles jwzjasperrr91 schreef:2km vol open zou ik niet doen.
In het begin kan je hem prima doortrekken maar niet lang toppen.
Scheutje olie in je tank kan geen kwaad. Dan zit je ook niet dat je minder olie krijgt.
Ok, het is een 175cc luchtgekoeld tweetakt, Yamaha DT175, motor komt uit 1981jasperrr91 schreef:50cc 1 op 45
70/80cc 1 op 40.
Met goeie kwaliteit olie.
Als je gaat rijden voor de 1ste keer moet je kijken naar je afstelling en die zo goed mogelijk zetten. Iets rijker laten lopen.
En dan kun je gewoon redelijk door rijden.
Met mijn mhr80 reed ik na 10/15km al vollebak. Niet langer als 20sec toppen maar trok hem wel door toen die eenmaal goed afgesteld stond. En na 50km lette ik nergens meer op.
De eerste paar minuten dat die loopt zijn de belangrijkste, en gewoon zorgen dat die niet te arm loopt etc.
Dan komt alles wel goed, mits alles goed gemonteerd is etc.
werkte dat?sendapower schreef:kammeraad heeft er al es een tuinslang omheen gedaan...
kan ookroyvi schreef:Plastic zak om je voet.