Hoe zit dat met je bagage?
Da filmpje kijk ik thuis, kan op school niet op U-tube.

Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Haha, hoezo dat? Zit op Van Lodenstein in Amersfoort, net examen gedaan daarzo.Reinder schreef: Boeki, op welke school zit je eigenlijk? Of zit je al op een HBO ofzo?
Haha, kakn00n schreef:Jammer voor je Mtijn, dat je het wedje niet aangenomen hebt.
Voor paste met andere lagers, alleen achtervelg was de naaf toch echt TE breed. Krijg hem niet uitgelijnd. Helaas!
Maar heb ze al weer verkocht.
Gaan deze week richting Isreal haha.
Volgens mij een persoonlijk recordje voor het verkopen en opsturen van iets.
Ik had in Leusden gewoond, en vrienden van mij zitten nu ook op middelbare scholen in Amersfoort dus ik dacht misschien ken je er een paar haha :p Het lodenstein ken ik wel, zit naast het nieuwe eemland toch? En je moet d'r echt een tering heuvel voor opfietsen hahaBoeki schreef:Haha, hoezo dat? Zit op Van Lodenstein in Amersfoort, net examen gedaan daarzo.Reinder schreef: Boeki, op welke school zit je eigenlijk? Of zit je al op een HBO ofzo?
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Yup, klopt.Reinder schreef:Ik had in Leusden gewoond, en vrienden van mij zitten nu ook op middelbare scholen in Amersfoort dus ik dacht misschien ken je er een paar haha :p Het lodenstein ken ik wel, zit naast het nieuwe eemland toch? En je moet d'r echt een tering heuvel voor opfietsen hahaBoeki schreef:Haha, hoezo dat? Zit op Van Lodenstein in Amersfoort, net examen gedaan daarzo.Reinder schreef: Boeki, op welke school zit je eigenlijk? Of zit je al op een HBO ofzo?
Niet om 't te ver offtopic te laten gaan, maar is leusden wel te doen? Aangezien ik er in de zomervakantie wel vaak te vinden ben denk ikBoeki schreef:Ja man, Amersfoort is echt heel beroerd.
Redelijk wel jaKoen_K schreef:wtf moeten ze in Belgie dan?
Wat een rampen land qua wegen hé!