ja was foutje, ik wilde het als citaat gebruiken en dan vragen of Jesse boy mij die powerpoint kon sturenjony schreef:Waarom quote je et

ja was foutje, ik wilde het als citaat gebruiken en dan vragen of Jesse boy mij die powerpoint kon sturenjony schreef:Waarom quote je et
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
OTAlainv-s schreef:Hoe kan je bougie kapot gaan door dit weer?
Beetje verkeerde topic he. maarja. Het sneeuwt dus alles mag.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Is dat airsoft? Of echt?Rikkert schreef:
Vanmiddag over de post gekregen alsof het een onderdeel voor de brommer was.
Nu kan ik eindelijk die klote kut meeuwen verjagen die de hele tijd in de nacht in de achtertuin zitten te schooien. Zit nou al 2 weken met slapenloze nachten dankzij die klere beesten.
Ik heb er nu 2mm kogels bij, dus hij klinkt net als een rotje.
Voor de fun het ik ook 9mm loop met kogels. Dat is leuker, en hij is vol automatisch
en waar heb je dit vandaan gehaaldroyvi schreef:Is dat airsoft? Of echt?Rikkert schreef:
Vanmiddag over de post gekregen alsof het een onderdeel voor de brommer was.
Nu kan ik eindelijk die klote kut meeuwen verjagen die de hele tijd in de nacht in de achtertuin zitten te schooien. Zit nou al 2 weken met slapenloze nachten dankzij die klere beesten.
Ik heb er nu 2mm kogels bij, dus hij klinkt net als een rotje.
Voor de fun het ik ook 9mm loop met kogels. Dat is leuker, en hij is vol automatisch
royvi schreef:Alleen om meeuwen te laten schrikken.
Boekie zegt:
Boekie zegt: