Alainv-s schreef:Ja, sorry hoor maar dat voel je toch meteen. En ik ben inderdaad onervaren misschien. Geef mij daarom maar mijn brommertje.
alain kan niet rijden slaat dan nergens op.
>>Keiji heeft een kut houding en moet mensen eens niet zo kleineren/treiteren.
Je heb de ervaring van een garnaal wat betreft motor rijden. Wat je ook denkt te zeggen.
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Alainv-s schreef:Ja, sorry hoor maar dat voel je toch meteen. En ik ben inderdaad onervaren misschien. Geef mij daarom maar mijn brommertje.
alain kan niet rijden slaat dan nergens op.
>>Keiji heeft een kut houding en moet mensen eens niet zo kleineren/treiteren.
allain kap is met die discussie duizend maal te voeren
doe dat op sf
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
ik zei LOL . Waarom? Ik zat de lachen door jesse @ jony.
Waar slaat dit dan op. Geef mij dan een warn voor jouw eerste post in dit topic .
Of liever geen een .
Niemand iets beters te vertellen? Nothin' happend today?
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Was bij een vriende maar die heeft van die klote bure en de lage te slape dus we moeste stil doen en toen im naar huis ging trok ff flink hard weg dat ze weer wakker ware