Ik ben op gegroeid met honden. Toen ik klein was sliep ik met de honden in 1 mand

Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Grootgebracht door honden? En toen gevonden in het bos en gescheiden van je roedel? Waarna je opgroeide in de mensenmaatschappij maar nog altijd hondenbloed hebt?derbistarter schreef:Damn... Nu mis ik de honden wel weer![]()
Ik ben op gegroeid met honden. Toen ik klein was sliep ik met de honden in 1 mand
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
TPB is hetjony schreef:kuch tbp kuch, ik heb cs5 kun je echt mooie dinge mee doen
teun4 schreef:Zorg dan wel dat je zus bij je ouders gaat lopen zeiken om zon dingthe skullkid schreef:
SO CUTE
Als ik zoiets zie wil ik ook altijd een pup.![]()
Heb ik iig gedaan, eerst 8 uur is leuk, totdat hij je schoenen opeet enzovoorts.
Dan moet je de komende 10-15 jaar nog elke dag 2 tot 3 keer naar buiten met zon beest.
Weer of geen weer.
Als je zus hierom gevraagt heeft, wordt zei waarschijnlijk verplicht om te gaan lopen met dat beest.
Ik deed alsof ik het liever niet had, omdat ik het wandelen niet waard vindt![]()
Heb dan ook gezegd dat het allemaal leuk en aardig is, maar dat ik er absoluut niet mee ga lopen omdat hij van mij niet perse hoeft te komen
Dat schijnt maar weer ja...Dartiax schreef:weet ik veel ik zit ook maar te kutten hoor xD
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.