Dominator33 schreef:Ik werk atm bij een tuincentrum, helft van de tijd op een heftruck als het meezit (aangezien ik de enige ben op een ander na die dat kan) en verder ja van alles wat :p Ik zoek verder nog een baantje voor 2 of 3x per week 's avonds voor elke x 2-5 uur, suggesties? Vakkenvuller :p ? Iets voor op de vrijdagmiddag-avond mag ook.
Vlakbij Hellendoorn, Overijssel :p
Heb je een crosser of iets dergelijks? Kun je wel keer bij ons opt bouwland knallen
Je kunt trouwens wel bij de ola werken, doe ik ook, ideaal.
Lol nee geen crosser, als mn vader het geld zou hebben gehad zou ik allang motorcrossen maar het is helaas niet zo'n feest :') Maar wat houd dat werk bij Ola iig in? En het liefste op de vrijdag middag/avond of 1 of 2 andere doordeweekse avonden :p
Heb je een crosser of iets dergelijks? Kun je wel keer bij ons opt bouwland knallen
Je kunt trouwens wel bij de ola werken, doe ik ook, ideaal.
Lol nee geen crosser, als mn vader het geld zou hebben gehad zou ik allang motorcrossen maar het is helaas niet zo'n feest :') Maar wat houd dat werk bij Ola iig in? En het liefste op de vrijdag middag/avond of 1 of 2 andere doordeweekse avonden :p
mijn pa heeft geen cent meebetaald aan mijn crosser hoor
Ola werkt wel in diensten. Dus van 7-3 3-11 en 11-7. Nachtdienst word 50% meer uitbetaald en late dienst 25% ofzo.
Werkt is simpel, maar afwisselend en leuke mensen daar. + dat je de hele dienst ben en jerrys mag eten
Word iedere week uitbetaald, dus als ik even krap zit plan ik gewoon een avondje in en hopla weer 60 euro dr bij
@Boeki goeie suggestie voor in de winter idd..
Ik ben 16 vriend. Hoe denk je dat ik een motor zou kunnen kopen en alle zooi die er bij komt (laarzen kleding etc) van mn 150 die ik in een maand verdien ?
derbi crd schreef:mijn pa heeft geen cent meebetaald aan mijn crosser hoor
Ola werkt wel in diensten. Dus van 7-3 3-11 en 11-7. Nachtdienst word 50% meer uitbetaald en late dienst 25% ofzo.
Werkt is simpel, maar afwisselend en leuke mensen daar. + dat je de hele dienst ben en jerrys mag eten
Word iedere week uitbetaald, dus als ik even krap zit plan ik gewoon een avondje in en hopla weer 60 euro dr bij
Ja jij bent dan ook 22 ofzo Maar dat word em iig niet, 3 uur is te vroeg aangezien ik elke dag op school zit tot 4u..ik zoek meer iets van 5 tot 9 ofzo, 2 x p/week
AlexSenda schreef:Sinds vanochtend baantje erbij gekregen, vakkenvuller bij albert heijn
Is dat je enige baantje?
Gefeliciteerd hoor.
Ben momenteel inactief als tomatenplukker. Seizoenswerk hee Daar kunnen we nu, in de winter, 600 haken snijden voor 7 euro. Ben je 2 uur mee bezig. Als het niet langer is. Om die reden ben ik verder gaan zoeken, en de albert heijn is maar 400 meter van mn huis af ;D
Casper schreef:Ik werk als magazijnman bij de AH, in de vakanties werk ik als chauffeur voor Volvo.
Dat lijkt me echt relaxt! Als ik 18 ben word ik chauffeur bij Porsche!
Echt chill chauffeuren, als je klant naar een vergadering moet dan krijg je een dikke bak mee (Audi S8, Mercedes, Volvo) en dan als je de klant hebt gedropt even rondkarren of filmpje kijken, hopen dat hij goed zat is bij vertrek voor extra veel fooi
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...