ja hij moet nog wel lucht kwijt kunnen..maar et gaatje door mn demper is best klein..zal wel niet zoveel in gaan
maar alsie niet start weet ik waar et door komt
wou miss me velgen coaten maar et onstpake en inspake was erg lastig zei hij en et zou echt heel veel geld gaan koste dus werd zwaar afgeraden want zelf spaken is erg lastig..
en zelf met een spuitbus erover kan ook maar na een paar maande gaat et er dan afbladeren enz
jony schreef:ja hij moet nog wel lucht kwijt kunnen..maar et gaatje door mn demper is best klein..zal wel niet zoveel in gaan
maar alsie niet start weet ik waar et door komt
Je moet het demperwol niet IN je demper doen, zoals jij het denkt volgens mij.
Je moet je demper open schroeven, die buis eruit halen en daar demperwol in/om doen.
haha stom dat ik popnagels heb. Is weer wat meer werk.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Derbi-forum faalt af en toe echt he volgens mij steeds die SQL error.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
das buitenlands man versta er echt niks van..maar hij duurt aardig lag voor een reclame eigenlijk soms dure ze maar 5-10sec
maar ik denk dat ik mijn demper niet open ga krijgen als ik et zo bekijk
jony schreef:das buitenlands man versta er echt niks van..maar hij duurt aardig lag voor een reclame eigenlijk soms dure ze maar 5-10sec
maar ik denk dat ik mijn demper niet open ga krijgen als ik et zo bekijk
sorry voor de foto's als et je irieteert
Slijptol Maar kan die achterkant er ook niet af ofzo. Waarvan is die demper?
turbokit cromada demper maar miss wil ik een thrower demper..
alleen denk je dat et lukt als ik met een hamertje en een platte schroeven draaier zachtjes tegen die aluminium voor of achterkant aan tik?
en hoe krijg ik em dan in mekaar..
een doppler krukas is toch niet geweldig, eentje met volle wangen?
Geschikt voor een airsal 50 die 14k toeren maakt of kan ik dan beter mijn oude rito pakken?
Welke is geschikt voor hogere toeren/meer koppel?
Hoe is 't met een stage 6 koppeling, gelijkwaardig aan een metrakit PR setje?
Zitten in een blokje dat ik wil kopen.
Boekie zegt: