ikjk95 schreef:haha dat is bij iedereen idd, maar heeft iemand een ps3 ofzo hier?

ikjk95 schreef:haha dat is bij iedereen idd, maar heeft iemand een ps3 ofzo hier?

Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
 ik heb de 19e geld overgemaakt naar le derbi en hij heeft nog geen antwoord gegeve tot nu toe en is ook niet meer online geweest
 ik heb de 19e geld overgemaakt naar le derbi en hij heeft nog geen antwoord gegeve tot nu toe en is ook niet meer online geweest   ik denk dat ik het weet..
 ik denk dat ik het weet..
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Plaatselijk reclamebureau. Hier in het dorp zijn er al 3 die grote vellen verkopen.RaceVoenk schreef:weet iemand een goede site waar je gewoon witte stickervellen kan kopen die je zelf kan snijden?

beetje creatief zijn!
  beetje creatief zijn!

is wel mooi zelf gemaakt dan
 is wel mooi zelf gemaakt dan   , ik zoek gewoon een wit vel zodat ik een del van men achterkap in het wit heb, denk wel dat jullie snappen wat ik bedoel
 , ik zoek gewoon een wit vel zodat ik een del van men achterkap in het wit heb, denk wel dat jullie snappen wat ik bedoel  
jony schreef:weet of heeft er hier iemand nog gekke handvaten?

Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.

Boekie zegt:

assen zijn tog hetzelfde???Alainv-s schreef:Ik las dat het enigste verschil tussen een MHR en en MHR team was dat de team een aparte verbrandingskamer heeft en een 5mm langere slag-krukas nodig heeft. Klopt dit? Dus in principe kun je van elke mhr een team maken met een langere slag kruk-as?
Le derbi is toch vaak zat online geweest?

)
 )